Mar 9, 2013

Ukusna i 100% zdrava banana kašica :)

U poslednje vreme kačim na facebook stranici Introsfere ideje za laku i zdravu pripremu ručka. Međutim, ukoliko želite da jedete zdravo, šta ćete pojesti za doručak, a da nije procesirana hrana, mleko, musliji sa zaslađivačima, sirevi, hlebovi itd. Evo jedne ideje, koju sam silom prilika improvizovala pre nekog vremena. Toliko mi se dopalo da je sad jedem nekad za doručak, nead za užinu, a nekad za večeru. Odlično zasiti, lako se pravi i sve je zdravo :) Uz to ima milion mogućnosti za personalizaciju, ako vam prioritet nije da bude 100% zdravo, mada i pod tim okolnostima opet imate varijacije na temu. Elem, da počnemo.

BIĆE VAM POTREBNO:

  • 2 banane
  • šaka lešnika
  • cimet
  • aparat za pasiranje (može, a i ne mora)
  • secko (može, a i ne mora)
  • plastična posuda

Banane iseckati na komadiće i ubaciti u plastičnu posudu. Ja sam zbog ovakvih recepata kupila dugačku plastičnu mericu. Koštala 90 dinara, a zgodnija je od širokih posuda jer se sva hrana koncentriše na malom prostoru umesto da se razleti po zidovima. Pa ako budete planirali da ovo radite češće savetujem da pribavite ovakvu posudu.

2013-03-09-190

Ukoliko imate aparat za pasiranje sad je pravi čas da ga upotrebite i bananu pretvorite u kašicu. Ukoliko nemate možete da iseckate bananu malko sitnije i da je dobro izgnjavite viljuškom. Možda nećete dobiti baš tako kašastu smesu, ali ko kaže da mora da bude savršeno :)

2013-03-09-193

2013-03-09-194

Sledeće na redu je mrvljenje lešnika. Ukoliko imate secka možete ubaciti šaku lešnika i za par sekundi ga isitniti. Ja volim da osećam komadiće lešnika, ali kome se više sviđa da lešnik bude mleven može i tako. Ja nemam secka, tako da koristim drugu metodu. Stavim lešnik na poveću krpu…

2013-03-09-191

…savijem krpu na pola, pa opet na pola, tako da lešnik ostane u uglu četvrtke…

2013-03-09-192

…i onda tučem lešnik sve dok osećam da ih ima celih. Ko ima tučak za meso to je najbolja opcija. Ja ga nemam pa koristim varjaču ili nešto slično što mi se nađe pod rukom. Sasvim lepo obavlja posao. Kada završite trebalo bi da dobijete nešto ovako:

2013-03-09-195

Na kraju ostaje još da sipate lešnik u kašicu od banane, dodate cimeta po želji i dobro promešate.

2013-03-09-196      

Da budem iskrena mrzelo me je da presipam sve u drugu posudu radi slikanja, pa moraćete da se zadovoljite ovim :) Super stvar kod ovog napitka, kašice, kakogod je što u njega možete ubacivati plazmu, orah, badem, komadiće čokolade, kornfleks, mleko itd. Opcija je bezbroj, ovo je samo osnovna varijanta. Budite maštoviti. Nadam se da će vam se dopasti, prijatno!

1 comment:

Anonymous said...

cudi me da nema komentara. fine ideje, narocito glede namjestaja. hvala

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...