Mar 29, 2013

Banana pogača

2013-03-29-280

Večeras sam dobila nalet inspiracije za spremanje hrane i rešila da napravim improvizovani banana hleb (pošto nisam imala nikakav kalup za testo, na kraju je ispala pogača). Elem, pogača je ispala mnogo lepše nego što sam očekivala, pa sam rešila da brzo zapišem čega sam koliko stavila i sačuvam ovde na blogu. Po strukturi pogača je rustična, a po sastojcima… pa dobro možda nije najdijetalnija pogača na svetu, ali svakako je bolja od bilo kog peciva koje možete kupiti u pekari. :) Odlična je za doručak uz grožđe, jabuke, jagode ili uz večeru sa sokom od višnje, sangrijom itd. Pravljenje pogače (uključujući i pečenje) neće vam oduzeti više od 20-25 minuta, a najbolje od svega je što (kao i uvek s mojim receptima) sve možete menjati, prilagođavati i dodavati sastojke kao što su suvo grožđe ili čokolada. Pa da pređemo na stvar!

SASTOJCI

- 4 banane
- 1,5 šolja brašna
- vanilin šećer
- 3 lašike šećera
- trećina šolje lomljenog lešnika i badema

- kašičica sode
- malo ulja
- so

2013-03-29-276

Pomešajte sastojke ubacujući jedan po jedan i mutite mikserom s nastavcima za testo. Dok mutite stavite rernu da se zagreje na 175 stepeni. Kada dobro izjednačite smesu sipajte u kalup ili ako ga nemate, kao ja, na plh stavite papir za pečenje i izručite smesu na sredinu. Pogaču pecite 15ak minuta (videćete kad dobije finu braonkastu koricu, ali će i dalje biti mekana). Izvadite da se ohladi, isecite i poslužite uz voće ili osvežavajući napitak! :)

2013-03-29-284

2 comments:

Vera said...

Mmmm, divno izgleda, obožavam tvoje recepte! Zdravi su, jednostavni i ukusni. Sutra ću ovo obavezno da isprobam :)

*Iris* said...

Prijatno :))

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...