Nov 17, 2012

Nakit napravljen od viljuške

Nick-Greco-forks-jewelry16

Koliko samo rasparnih čarapa ima na svetu… i kad se rasparaju ne znate šta ćete s njima. Srećom viljuške su zahvaljujući određenim kreativnim ljudima izbegle sumornu sudbinu čarapa. Svi u kući imamo neke ostatke starog escajga, koji odudaraju od seta koji inače koristimo. Takvi komadi obično čame u kuhinji, sve dok povremeno ne ponestane čistog escajga pa smo primorani da upotrebimo te rasparne komade. Gorepomenuti kreativci su međutim našli bolju upotrebu za te usamljene višuljke. Počeli su da prave nakit od njih.

ForkRIng

Kada sam videla koliko varijanti ima i sama sam se iznenadila. Izgleda kao da su mogućnosti neograničene, uz dovoljno mašte naravno. Ogrlice, narukvice, prstenje. Sve se može napraviti od jedne proste viljuške. Još kad dodamo perlice, šljokice, cirkone i neke druge dodatke ograničenja nema! Toliko su mi se dopali primerci koje sam videla na internetu da sam poželela da napravim nešto i svojom rukom. Međutim, kada sam se raspitala oko tehnika savijanja viljuške, ispalo je da je stvar mnogo zapetljanija nego što sam očekivala. Zagrevanje, prese, klešta, zaštitne maske, rukavice, isparenja itd. Bez radionice s dobrom ventilacijom i zaštitne opreme nema svrhe ni pokušavati. Trovanje u najavi.

DSC_0058_11

Ipak, to mene, a i vas, ne sprečva da se divimo primercima, koje su napravili neki drugi vešti ljudi. Kao što sam napisala u intervjuu za blog Design by Sasha verujem da sve može biti umetnost ako se radi na poseban način, s ljubavlju i razumevanjem. Te otud i viljuška u umetničkim vodama :)

Nick-Greco-forks-jewelry12-730x547

 Nick-Greco-forks-jewelry4-730x547

 Nick-Greco-forks-jewelry15

  Nick-Greco-forks-jewelry18

 Nick-Greco-forks-jewelry1

  harvest-fest_b

 Nick-Greco-forks-jewelry5

fork bracelet tutorial 2

1 comment:

Anonymous said...

This is a topic that's close to my heart... Best wishes! Where are your contact details though?

Here is my site paydayloans

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...