Nov 20, 2012

Kad porastem biću…

Kad sam bila mala imala sam hiljadu ideja šta želim da budem kad porastem. Već tad se videlo da ću biti rastrzana na sto strana. Čak mi je i jedna žena radila natalnu kartu pre 5-6 godina i rekla da ću imati dva posla, jer jedan nije dovoljan da zadovolji moju svestranu ličnost. Elem, kad sam bila mala htela sam da budem astronaut, učiteljica, instruktor fitnesa (tj neke fizičke aktivnosti za žene, tad sam znala samo za to), umetnička klizačica na ledu, pisac, izumitelj nečeg što će promeniti svet, čak sam želela da budem i papa, ne bih li dobila pristup papskoj biblioteci i saznala misterije koje crkva krije vekovima itd. Mnogo toga sam zaboravila. Ono što je dragoceno u celoj priči je upravo taj razvojni tok detetovih želja i snova u toku otkrivanja sveta i novih mogućnosti.

80501912058904872_yjprNGE4_c

Na netu sam pronašla ovu sliku, koja daje interesantnu ideju. Obeležavanje rasta deteta na zidu, a pored crtica koje prate rast zabeležno je šta dete u tom trenutku želi da bude kad porate. Zar nije sjajna ideja? Doduše, nije praktično  crtati i pisati po zidu, jer se brzo isprlja (dve tri godine i krečenje odnese trud), tako da bi neki fin tapet ili hamer mogao da odradi posao. Ovo vredi zapamtiti/zapisati :) I onda kad dete poraste pokažete mu njegovu ludu maštu. Ko zna, možda se nasmeje, a možda mu baš to pomogne da se pronađe i shvati šta želi od života. U svakom slučaju zanimljivo, zabavno i vredno truda. Ša kažete? :)

1 comment:

Anonymous said...

potpisujem ;)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...