Nov 23, 2012

DIY: poklončići!

109_0516

Danas je mojoj mami bio rođendan. Pre oko pola godine sam smislila šta ću da joj poklonim, ali kad je došao čas da se kupi poklon, pauk mi odnese kola, i sa kolima sedam i po hiljada dinara. Tako da sam morala da se snađem i smislim nešto drugo.                                        

Za prvi deo poklona sam rešila da nabavim začine. Moja mama voli da sprema zdravu hranu i makrobiotička jela. Interesuje se za egzotične biljčice i začine, a u našem omiljenom restoranu uvek se oduševljava malim saksijama u kojima rastu začinske biljke, koje možete sveže ubrati i ubaciti u jelo na licu mesta. Zato sam rešila da nabavim začinske biljke i male saksije i napravim mami njenu ličnu mini baštu. Biljčice u minijaturnim saksijama su nana, matičnjak i lavanda. Nije im baš komforno, ali bar im je društvo pravila moja sovuljaga :)

109_0539

Drugi deo poklona bio je takozvani ‘poklon u tegli’. Za ovaj poklon sam sve već imala osim čokoladnih kuglica i brusnica. A ispao je kao iz časopisa. Šta vi mislite? Htela sam da ovaj deo poklona bude lep, ali i ukusan i hranljiv. Ideja mi je bila – mamina užina na poslu, U hermetičkoj tegli nalaze se čokoladne kuglice sa narandžom, musli sa koštunjavim plodovima i sušene brusnice. Teglu sam ukrasila krugovima od ukrasnog papira, satenskom trakom, mašnicom, trakicama i perlicama. Mama je bila oduševljena. Ono što je super stvar u vezi poklona u tegli je što unutra možete da ubacite bilo šta, od jestivih do nejestivih stvari. Toliko sam inspirisana da se bojim da će mi svi budući pokloni biti u tegli. Ups. :)

109_0510

23 

A evo još par ideja za pakovanje minijaturnih poklona. Ja prosto obožavam ovaj nežni ukrasni papir, ne znam šta ću kad mi ponestane. A loknaste trakice su mi verovatno jedan od fetiša u pakovanju poklona. A drugi simpatičan način za pakovanje poklona je kao da zavijate bombonu. Naročito lepo izgleda kad preko ukrasnog papira stavite i providni celofan.

109_0304

109_0223

Nadam se da vam se svđaju ideje i da će vas inspirisati kad vam bude najpotrebnije. Arrivederci! :)

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...