Nov 14, 2012

DIY Cvet koji raste iz radnog stola!

Moram priznati da me u poslednje vreme nije lako oduševiti kada su uradi sam ideje u pitanju, jer sam videla već mnooogo toga. Ipak, evo nečeg zbog čega sam poželela da se istog trenutka bacim na posao.

Zamislite samo, sedite za radnim stolom sa beskrajno mnogo dosadne papirologije na poslu, spremate ispit ili sređujete kućne račune, a društvo vam pravi bezbrižni šareni cvet. Deluje kao da je neko uključio boju u crno-belom filmu, zar ne?

Cvet, koji izgleda kao da izrasta direktno iz daske stola, izgleda nadrealno, nemoguće, kao deo nekog sna, a tako je jednostavna logika iza njega. Slika govori ustvari mnogo više od reči. Ja jedino mogu u par rečenica da pojasnim kako da napravite ovaj fenomenalni izum, i da iskoristim priliku da se izjadam što ja sad ne mogu to isto da uradim, jer sam u iznajmljenom stanu!

Biće vam potrebni:

  1. bušilica
  2. manja tegla s poklopcem
  3. jak lepak
  4. cvet sa dugačkom drškom
  5. voda

Bušilicom napravite rupu u stolu gde želite da vaš cvet ‘izraste’. Na sredini poklopca tegle takođe izbušite rupu. Namažite lepak na gornju stranu poklopca tegle, a zatim ga zalepite sa donje strane stola, tako da se rupa na tegli i rupa u stolu poklapaju, odnosno da možete videti kroz tu rupu. Sačekajte da lepak dobro prihvati (možda će biti potrebno 10, 20 minuta ili pak 24h, zavisi šta koristite). Kada ste sigurni da je poklopac čvrsto zalepljen, napunite teglu vodom i prišrafite je za poklopac. Kroz rupicu na stolu ubacite jedan cvet. Divite se! :)

43276846388740833_a9Md34zL_c

Gostima ili kolegama če vaš neobično stacioniran cvet sigurno privući pažnju, a vama će ulepšati svaki dan (pazite samo da menjate vodu, ali i cvet kad uvene).

Nadam se da vam se dopada ideja. Našla sam je na Pinterest-u, ali sam propustila da zabeležim odakle je. Ne polažem autorska prava, samo prava na oduševljavanje :)

Pozdrav svima,

Iris

1 comment:

Sasha Pavlovic said...

Baš je cicikasta (slatka) ideja,definitivno ću zasaditi jedan cvet na ovakav način! :D

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...