Oct 24, 2012

DIY Tunika sa cvetovima

109_0487

Imam jednu plavu tuniku već godinama. Dosadila mi je i odavno je ne nosim. Jutros sam dobila inspiraciju i rešila da je malo osvežim. Podeliću s vama veoma jednostavnu ideju, koju na milion načina možete prilagoditi i izmeniti.

Ignorišete moju pufnu od psa koja više od svega voli da se trpa u šivenje i kuvanje. Ko neka žena :D

Počela sam sa tunikom na jedno rame koja je imala rukavić. Kad sam krenula da je kasapim, jedino što sam znala bilo je da ne želim više taj rukavić. Sve ostalo je došlo spontano.

109_0470

Rukave sam rešila da iskoristim kako bih od njih napravila cvetove za ukras. Isekla sam ih na trake, i dodala još po traku tufnastog tila, koji imam u šteku za nešto drugo. Naravno, ovaj til nije neophodan, može se dodati neki drugi materijal ili se ne mora dodavati ništa. Sve zavisi od boje i modela koji ste zamislili. U mojoj glavi, tufnasti crni til se savršeno složio sa plavim pamukom.

109_0471

109_0472

109_0473

Elem, vežite zajednički čvor na jednom kraju trake od tila i pamuka. Zatim, urolajte čvor u ostatak traka, tako da čvor ostane u centru, a pritom uvrćite trake kako biste dobili zanimljiviji izgled cveta.

109_0476

109_0485

Kada završite sa pravljenjem cveta, iglom i koncem prođite kroz sve slojeve cveta od čvora do ivice na par mesta kako se isti ne bi raspao kad ga ostavite. Bitno je da se konac vidi samo sa jedne strane, tako da izaberite ružniju stranu cveta. Ona lepša neka ostane izložena javnim pogledima :)

109_0481

109_0477

Ja sam nappravila 2 cveta, jer sam imala toliko materijala, ali vi možete koliko god želite. Jedan, pet, deset. Cvetove možete praviti od odsečenih rukava i delova majice ili nekih potpuno drugih materijala.

Za kraj vam ostaje da nađete savršeno mesto za cvetove i prišijete ih. Najbolje je da obučete majicu i u ogledalu eksperimentišete dok ne pronađete najbolju kombinaciju, a zatim pričvrstite špenadlama, pa tek onda našivate.

109_0490

          109_0488 

Cvetove možete aranžirati oko izreza, pri dnu majice, dijagonalno, puno sitnih ili neki veći. Pustite mašti na volju :) Zabavite se!

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...