Oct 3, 2012

20 načina da nosite maramu

Nabasala sam na Pinterestu na ovo i prosto sam morala da podelim. 20 načina kako možete nositi maramu, šal ili ešarpu. Neki od njih su manje više poznati, ali ima nekoliko stvarno neočekivanih i kreativnih ideja. Ja volim marame, ali istina je da mi povremeno dosadi da ih nosim na isti način. Volim da od njih pravim turbane i kaiševe, ali I to dosadi u nekom trenutku. Srećom tu je još mnogo opcija za koje nisam ranije znala, pa možda i vama posluže.. Uživajte! :)

 

1a

1b

2a

2b

3

4

5

6

7

9

1 comment:

Anonymous said...

Bas ste me odusevili. Kad sam ja bila mlada, citala sam casopis Tina u kojem su savjeti bili poput ovog Vaseg. Snalazenje i koristenje stvari oko nas je nesto sto se vraca i postao je trend. To me jako veseli. Hvala

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...