Sep 22, 2012

Prvi dan jeseni :)

Ove godine jesenja ravnodnevica pada 22. septembra. Pogledajte na wiki, ako ne verujete meni. Ni ja do danas nisam znala da je ovo šetajući ‘praznik’, ali kad razmislim veoma je logično. Ne razumem zašto svi ignorišu ovu informaciju. Da li je dogovor da se ravnodnevica slavi 23. po svaku cenu uprkos tome što se ona može desiti bilo kad između 22. i 24. septembra? Ko će ga znati. Ako ništa drugo, ja ću iskoristiti priliku da vam prva čestitam dolazak jeseni zajedno sa svojim drugarom Sovkelom, kojeg sam sinoć napravila u čast ovog praznika :)

109_0257

109_0258

2 comments:

sunshine268 said...

Od čega si to pravila? :P
Meni se sviđa! ;)

*Iris* said...

Od onog kartonskog valjka koji ostane kad istrošiš toalet papir :))

Baš sam htela ovih dana kad poklonim minđuše sovice da napravim par lepših (ovaj je bio samo proba) pa da razdelim :) Stay tuned :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...