Sep 6, 2012

Little owl giveaway

DSCN1159

Moj tekst o simbolici sove izazvao je veliko interesovanje. Iznenada kao da sam postala ovlašćeni ekspert, ljudi su počeli da me pitaju svašta o sovama, čak sam i dobila jedan par žutih sova na poklon (ne živih, već minđuša) – Hvala Jeleni, Maši i Mini :) Zato sam rešila da obradujem nekog sovofila jednim poklončićem u obliku preslatkih srebrnkastih drugara. Pssst – zovu se Huut i Huuk :)

Sve što treba da uradite je da izaberete fotku sove iz ovog albuma, koja vam se najviše dopada i napišete njen redni broj u komentaru ispod. Na dan izvlačenja, svi koji su glasali za fotku sa najviše lajkova biće ubačeni u generator nasumičnih brojeva i on će odlučiti pobednika. Potpuno fer, potpuno slučajno!

DSCN1150DSCN1153

Ove sovice su se izgleda posvađale dok nisam gledala pa nisu htele da se slikaju zajedno. Pobednik će biti proglašen 1.oktobra i uzdam se u njega da će ih pomiriti! Ako ne, moraće da ih nosi na suprotnim stranama glave ;)

Ukoliko se proglašeni pobednik ne javi i posle 48h od objave, biramo novog pobednika. Kada najzad uspostavimo kontakt šaljem vam sovice na kućnu adresu (troškove snosi dobitnik) ili ih možete preuzeti lično, u BG.

DSCN1156 (2)

Nadam se da ću Huuti i Huuku naći srećan dom. Huut je devojčica, a Huuk dečak. Ako uspete da ih pomirite i naterate da se pare očekujem jednog ptića iz prve ture :D

DSCN1157

E pa srećno svima!

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...