Sep 14, 2012

Džinovski insekti, praistorijske nemani i mi :)

20120911_140519a

30. juna je na Adi postavljena izložba na otvorenom pod nazivom ‘Džinovski insekti i praistorijske nemani’. Sve novine su pisale o tome i sigurno ste upoznati, neću da smaram tim uopštenim pričama. Ja obožavam ogromne eksponate životinja, a pošto sam posetila i izložbu dinosaurusa na otvorenom, koja je bila na Ušću, ova je bila u planeru pod obavezno. Pre neki dan smo P. i ja otišli da overimo postavku. Ne znam kako, a ni zašto, ali smo platili jeftinije ulaznice (za decu do 15 godina) – hvala batici sa šaltera :D vodili smo i Ajka, ali za njega nisu tražili kartu :)

20120911_142021

20120911_140702

Odmah sam stekla novog prijatelja Šarkija :) Nije loše imati ovakvog dasu za druga, ostale nemani ne pokušavaju da te ćape. Mislim da je Šarki bio malo zatečen mojim izlivom ljubavi :)

DSCN1169

Od ostalih četrdesetak eksponata neki su mi se svideli više, neki manje, ali na svoju sramotu priznajem da pola odvratnih insekata nisam ni obišla. Naročito dramatičan trenutak je bio kad smo terali Ajka od džinovske buve i krpelja s kojima je želeo da se druži. Wacko!

20120911_140501    20120911_142252  Ajk, kao neman posebne vrste, najzad je imao priliku da se druži s drugarima kakve ne sreće u parku. Tako smo otkrili da ove živuljke izgleda ne hrane baš najbolje, pa su mahom pokušavale da ga se dočepaju. Ipak, on je uspevao da šmugne na vreme. Ima dobre reflekse. Ono što je impresivno u vezi insekata su detalji koje možete videti, a koje inače golim okom nije moguće uočiti. Meni su ipak jedino velika bubamara I bogomoljka bile pristupačne od svih insekata, Ajku baš i ne.

20120911_142311

Pored Šarkija, ova dva druškana ispod su mi se najviše svidela. Prvi deluje blentavo, a drugi je totalno moderan :D

20120911_142410 20120911_142559

Na kraju je jedna ajkula skoro uspela da smaže Ajka. No ne brinite! On ju je svojim slatkim okicama hipnotisao i pobegao u slobodu.

ajkula

Izložba je produžena i trajaće do 8. oktobra, te ako niste bili obavezno je posetite pre zatvaranja. Prava je sramota što samo ljudi s decom idu na ova dešavanja, dal ih je stid da se interesuju za nešto? Čudno. Aj uzdravlje!

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...