Sep 20, 2012

DIY Lak za nokte

Već neko vreme tražim ljubičasti lak za nokte, ali mi se ne dopada ni jedna nijansa na koju naiđem. Istini za volju one skuplje i ne gledam, a ovih jeftinijih ima samo u nekim šlj nijansama. Ili je previše plava ili je previše drečava – no me gusta. A onda pre neki dan, razmišljajući o tome kako da napravim šljokičasti lak za nokte po svojoj meri, shvatim da bi trebalo da pokušam da napravim i svoj lak u boji. I gle čuda, sasvim slučajno isti dan naletim na tutorial na jednom blogu (nažalost ne sačuvah link) i reših da probam. Uslikala sam sve korake procesa u slučaju da uspe i – oh da, divno je uspeo! Zato vam predstavljam DO IT YOURSELF lak za nokte :))

Biće vam potrebni:

  • providni lak za nokte
  • senka za oči (slobodno koristite one stare kojima je istekao rok, ionako svi imamo neiskorišćene nijanse šminke)
  • čačkalica ili igla
  • parče papira

 

Ja sam počela sa ovim providnim lakom. Kupila sam ga za 80din u Lilly-ju, pošto mi se negde zagubio onaj kineski od 50din :D Ukoliko je bočica napunjena do same ivice, kao što je bila kod mene, nije loše da istočte malo laka, kako biste oslobodili mesta za dodavanje sastojaka. Ja sam četkicom lakirala ambalažu jafe dok nivo nije spao par milimetara.

109_0224

U sledećem koraku birate boju svojih snova :) Uzmite bilo koju paletu, koju želite da žrtvujete, kao što sam gore napisala sasvim su u redu i one stare ustajale, kojima je istekao rok i odavno ih ne koristite.

109_0236

Kada odaberete boju (ili više njih), vreme je za čačkalicu (ili iglu). Ja nisam imala čačkalice u kući, ali zato imam igli i ostalog pratećeg materijala za šivenje koliko voliš, tako da sam se poslužila njom.

109_0231

Iskopajte svojom šiljatom alatkom (ovo zvuči pogrešno) senku, a zatim je bockajte sve dok ne isitnite u prah svaku grudvicu.

109_0237

Pustite mašti na volju i izmešajte više boja. Ja sam pomešala ljubičastu, malo tamno ljubičaste i roze. Zar ne izgleda kao neka droga? Very pretty drugs mmm :)))

109_0241

Sada je red da od parčeta papira, koji ste odvojili, napavite fišek sa veoma malom rupicom na vrhu. Bilo kakav papir može poslužiti, ja sam žrtvovala stranicu iz skripte za ispit koji sam poslednji položila :)

109_0232 

Fišek postavite na otvor bočice, u njega sipajte prah u boji i sačekajte da sva senka upadne unutra. (Što više boje sipate u lak, to će boja laka biti jača i neprovidnija.) Zatim, ponovo uzmite iglu ili čačkalicu i mešajte sve dok smesa ne postane ujednačena i oformi se kompaktna boja. Nakon toga lak je spreman za upotrebu. Evo kako je moj ispao.

109_0245

Nažalost boje na fotkama nisu baš 100% verodostojne s obzirom na to da sam projekat radila sinoć posle ponoći, a svetlo u dnevnoj sobi mi je bilo dosta loše. Ipak dovoljno približno uspevaju da dočaraju boju. Ja moram priznati da sam i više nego zadovoljna bojom. Ne spada, ne guli se, i prelepa je. Ceo dan danas je gledam :)

109_0250

Zar nije šteta bacati stare senke kad možete da ih oživite i reciklirate na ovaj način?

    ‘Ajmo sad, da vidimo dal će da skoči prodaja providnih lakova :) Ja verujem da hoće, bar malo. Ako ništa drugo, a ono makar od mene. Mislim da ću da napravim po lak u svim bojama. Srećno kreiranje sopstvenog laka! :)

5 comments:

sunshine268 said...

Ufff.. ^___^
Moram ovo probati! (=

*Iris* said...

Svaka crafty devojka koja drži do sebe ovo mora probati :D

Anonymous said...

Jaoo ovo moram probati :3... Pre nego sto sam saznala za ovo iprovizovala sam. Mesala sam 2 laka( il' vise) u jedan providan i tako stvarala nijanske koje sam zelela. Ali ovo zvuci mnoogo logicnije xd

Inace pitam se kako da se vise boja preliva po noktiju, kao po nekim slikama? Lupam, gore ljubicasto pa se prelivaa u rozo, pa u baby rozo pa u belo? Mosm, ako neznas o cemu pricam mozes da vidis po neki stranicama for girls slike te :P

*Iris* said...

Evo ovde tutorial :)

http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmllZDJyUnNlVGZhV0pqMTZrdlpWMVEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

milica vesić said...

Baaaš mi se sviđa! Moram ovo da napravim! Na nekom blogu sam našla tutorijal za to ali je tu trebalo da se prospe lak u neku čašu ali ovo je lakša verzija! Sve pohvale!

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...