Sep 24, 2012

DIY Earring makeover

Imala sam par slatkih neupadljivih minđušica u obliku srca. Bižuterija, srebrna boja. Nedavno mi se jedna minđuša izgubila, a na drugoj su počeli da se primećuju znaci oksidacije i promene boje. Prvo sam htela da je bacim, ali onda mi je palo na pamet – hey, a makeover! Verovatno se pitate šta ću da radim sa jednom minđušom. Postoji puno asimetričnih frizura kod kojih se vidi samo jedno uvo. Ja najviše volim da nosim kiku na stranu. Tada je zaista besmisleno stavljati drugu minđušu, koja samo izvlači pramenove iz pletenice. I tako reših da podmladim srculence :)

109_0286

Biće vam potrebni:

  • minđuša (ili dve)
  • lak za nokte u željenoj boji

Baš i nije neka nauka. Nalakirate minđušu u 2 ili 3 sloja (u zavisnosti od providnosti laka) i ostavite da se dobro osuši. Finito! :)

109_0274 

109_0272  109_0284

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...