Aug 8, 2012

Stihovi iz duše

Nedavno sam otkrila da jedna moja učenica i divna osoba, Ana Pavlović, piše. Kada sam došla do malo vremena i pročitala njene pesme, otkrila sam da nešto od toga moram da okačim na Introsferu. Bilo mi je teško da odlučim šta da stavim, ne samo zbog toga što je svaka pesma posebna i drugačija na svoj način, već i zato što mi je Ana rekla da ih piše u naletu inspiracije koja joj dolazi od ljudi oko nje. Verovatno to daje snagu njenim rečima, to što stihovi nisu isprazna naklapanja, već čista energija upućena ljudima. Na kraju sam se odlučila da postavim pesmu ‘Mali drugi svet’, koja je posvećena jednom posebnom dečaku. Svako dete tamo negde trebalo bi da ima po jednu Anu, koja misli na njega i voli ga čak iako ono ne zna za nju. Svet bi možda bio bolje mesto.

 Sad-Baby-Boy

Mali drugi svet

 

Dečak dobar i pametan,

dečak nežan, pažnje željan,

živi u svom malom svetu,

živi čovek - u detetu...

 

Sve što traži jeste malo,

u par reči - sve bi stalo,

strpljenje i  ljubav, snaga,

pored njega lica draga...

 

"Veliki" su ljudi problem,

problem težak, neizreciv,

bezdušje u njima vlada,

i strah neki, neizlečiv...

 

Ne shvataju njegov svet,

ni ne žele to da znaju,

njegov pogled, njegov glas,

ne čuju, ne prihvataju...

 

On je dete, k'o i svako,

ima svoje dobre dane,

želje, snove i strahove,

navike, vrline, mane...

 

Nema kuda on da ode,

da se skloni, da se skrije,

i zašto bi, kome smeta?

Dal' je bolje da ga nije?

 

Dal' bi bolji svet tad bio,

dal' bi ljudi srećni bili,

dal' bi čovek bio čovek,

kad bi oči zatvorili?

 

Da ne vide decu dragu,

koja nikom nisu kriva,

što im bolest krila ne da,

što ih prati dok su živa...

 

Autor : Ana Pavlović

Uredio: Momčilo Stepanović

16.4.2011.

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...