Aug 13, 2012

(Gospodar i zapovednik) Putujuća knjiga!

Prošle nedelje, stigao mi je mail od jednog slučajnog prolaznika na Introsferi. Ispostavi se da je prva putujuća knjiga originalno bila njegova pre nego što je završila kod mene razmenom knjiga, a zatim se otisnula u svet. U to ime prolaznik je rešio da se priključi akciji ‘Putujuća knjiga’. Dala sam mu uputstva i zamolila da me izvesti o razvoju događaja.

Gospodar i zapovednik

Roman ‘Gospodar i zapovednik’ krenuo je na put 11. avgusta 2012. Njen bivši vlasnik (zvaćemo ga Ivan, jer je zamolio da ostane anoniman) piše mi u mailu:

Ostavljena je na jednom od promo štandova ispred TC Ušće posle radnog vremena, zapravo oko 23h. Tamo će
je neko sigurno naći.

I ovaj put smo ostali bez slika mesta na kom je ostavljena knjiga, ali ipak Ivanu je oprošteno. Znam koliko je teško uslikati nešto u sred  noći i pritom ne privući pažnju. Uostalom, to nije ni bitno. Ono što je bitno je tekst koji se nalazi u samoj knjizi i koji će joj, nadam se, obezbediti dugo i bezbedno putovanje. A evo šta piše na koricama ‘Gospodara i zapovednika’:

Ćao, ja sam druga putujuća knjiga. Danas, 11. avgusta 2012., rešila sam da odem od kuće i proputujem svet, prateći stope moje starije sestre Glamurame, koja je otišla u nepoznato 13. jula 2012. Nadam se da ću videti puno toga i upoznati različite ljude. Bilo bi mi drago da se družimo neko vreme, ali bih te molila da me, kad me pročitaš, pustiš da idem dalje. Moj bivši vlasnik i organizatorka ove avanture bili bi jako srećni da znaju gde sam i sa kim, pa bih volela da posetiš introsfera.blogspot.com i napišeš im da sam dobro, da ne brinu :)

Gospodar i zapovednik

Dok sam pisala ovaj blog stigla mi je poruka na facebook stranici Introsfere od Nemanje, momka koji ju je pronašao:

Cao..nasao sam vasu knjigu koja je otisla od kuce....kada je procitam ide dalje....dobro je i ocuvana je jako....:D nemanja

Pitala sam ga da potvrdi naslov knjige i definitivno je u pitanju Gospodar i zapovednik :) I dalje, posle više od mesec dana ne znamo šta je bilo sa Glamuramom, prvom putujućom knjigom, ali sada već zvanično mogu da kažem da je jedna knjiga uspešno započela svoj put oko sveta!

Još jednom, hvala Ivanu što je donirao jednu svoju papirnu mezimicu za ovu akciju i sproveo je u delo, i hvala Nemanji, pronalazaču koji se potrudio da se javi :) Ispod je Ivanova maštovita predstava knjige koja veselo trči u beli svet :D

Gospodar i zapovednik

Svi oni koji bi takođe želeli da se priključe ovoj akciji mogu se javiti na mail ili preko facebook stranice bloga :) Vraćamo kulturu čitanja na ulice!

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...