Aug 31, 2012

DIY prskalica za 5min

Retko mi se dešava da mi zatreba prskalica (ili fajtalica), ali onda kad mi zatreba uglavnom je u trenutku i nemam vremena da idem da kupujem. A iskreno glupo mi je i d akupujem nešto što koristim 3x godišnje. Međuim nabasala sam na jednu fantastičnu ideju, kako u par minuta napraviti priručnu prskalicu i shvatila da moram da je podelim,

IMG_6317 Ideju sam našla na blogu A Journey To A Dream. Ukratko zagrejanom iglom probušite par rupica (od broja rupica i širine istih zavisi i koliko će vode točiti) na čepu bilo kakvog plastičnog kontejnera u kakve se često pakuju tečni sapuni na kilo i sl. Et voila! Za ceo tutorijal posetite ovu stranicu. Meni se najviše dopalo to što se pravi brzo i lako (uz pomoć onoga što već imamo u kući). Nadam se da će vam koristiti! :)

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...