Aug 23, 2012

Čudesna reinkarnacija starog drveta by Katja

Kome je poznata činjenica da sam tree-hugger (u bukvalnom prevodu, imam i slike da potvrde :) ) neće mu biti čudno što sam rešila da baš ovu divnu priču podelim na Introsferi. Priču o velikom stablu, kojem je moja drugarica iz gimnazije i umetnica Katja Topalović rešila da podari novi život bojom i četkicom.

 q

Pažnju su mi prvo privukle raksošne boje, koje definitivno ne pripadaju tamo, pa sam morala da ispitam o čemu se radi. Ispostavilo se da je ovo Katjina prva instalacija. Čarobno, originalno stablo izgleda kao da je iskočilo direktno iz neke bajke. Ko zna možda se, kad bude gotovo oko njega stvori neki magični kult, pa ljudi počnu da dolaze da požele želju i ostave cveće ispod njega u znak zahvalnosti. Nešto kao most ljubavi u Vrnjačkoj Banji. Ili stub želja u Istanbulu. Bilo bi lepo da je, kad instalacija bude gotova, neko uticajan primeti i na neki način zaštiti. Ja već verujem da ovo čudesno stablo ima neku čaroliju u sebi :) i to što sam pogled na njega pokreće nešto lepo dovoljna je moć za početak :) A evo šta Katja kaže o tome:

561794_10151169884322394_812495452_n

To je bila 70 godina stara topola na Savi kod mene na Umci, u koju je udario grom i ostalo je samo stablo. Onda su počele da parazitiraju ogromne pečurke na njemu, izgledaju čarobno, kao nastrešnice. I tako sam ja počela da ga šaram, u nadi da ga neće poseći moji parohijski seljaci :)

Pa, izgleda da je ovo još jedan način da spasimo i recikliramo ‘mrtve’ stvari, koristeći ih kao podlogu za slikanje. Uživajte u fotografijama!

f 

 IMAG0285

IMAG0283 

fff

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...