Jul 22, 2012

Wishlist Sunday

Danas mi je krivo što ne mogu da pronađem svu muziku koju bih volela da imam, i stoga listu želja počinjem ovako:

  • cela diskografija Straight Jackin, Šinobusa, Mašta Bašta, Vojvođanskog bluz benda

81064862012157901_N1KCm1ix_c

  • više vremena za slušanje gore navedenih + SARS, Drum’n’Zez, Lollibrigida haha :D
  • pre nekog vremena mi se u glavu uselila želja da izbušim još neku rupicu na uvetu (već imam po jednu na svakom, onu standardnu). Bila sam određeno vreme opsednuta tom idejom, čitala iskustva, razgledala minđuše, kako i šta i na kraju kukavički odustala zbog moje glupe fobije od igle. Ipak želja ostaje :)
    128423026844287641_lwnVS76h_c

141441244517700664_eHIIq4hL_c

  • ove čipkaste tribal pantalone me opsedaju već godinama!! Samo ja ih ne bih nosila za ples nego non stop :D
  • whitelacemesh03
  • talasasta izuvijana kosa mi prilično lepo stoji, ali nažalost moja kosa je teška i prava i često je teško održati je u tom stanju duže od 10 minuta, bilo bi lepo da imam neki štapić kojim bih mogla da stvorim željenu frizuru kad mi je potrebna..
    231794712041506882_1SkzSaFH_f
  • nije da nemam više želja, ali danas imam puno časova nakon kojih u ponoć hvatam autobus za Kragujevac. Najzad ću posle 5 dana videti svoju omiljenu dvojicu – Petra i Ajka. Tako da u silnom radovanju druge želje su poprilično potisnute, čak toliko da sam jedva uspela i ove da iskopam :) Uživajte u vikendu letu, a ja se odjavljujem do sledeće nedelje!

1 comment:

Anonymous said...

Hi, i think that i saw you visited my website thus i came to “return
the favor”.I am trying to find things to
enhance my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!

!

my homepage - Does Soy Brings about Man Boobs?

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...