Jul 15, 2012

Wishlist Sunday

Danas ne želim nikakve stvari. Danas želim da umem:

  • da govorim španski. To mi je želja oduvek (mada ja bih volela da pričam sve jezike sveta kad bi moglo). Pre par godina sam uzela da učim jedan od onih interaktivnih kurseva i dosta sam naučila, dovoljno da se snađem turistički. Međutim kako nisam koristila sve je isparilo. Španski mi je tako melodičan i pomalo drzak. Ne možeš da ga ne voliš :)

257901516131183476_jIFAxWJZ_c

  • da jašem konja. Ako izuzmemo jahanje ponija koje sva deca probaju, jahala sam konja samo jednom. Bilo je to na hipodromu u Kragujevcu. Jedan tatin prijatelj je imao svog konja, penzionisanog trkača, divnog velikog, visokog nešto mnogo. Sećam se da mi se činilo da sam se popela na soliter kad sam sela u sedlo. Ipak to nije bilo pravo jahanje, jer ga je sve vreme tatin prijatelj vodio. Jednom se čak i propeo na zadnje noge, bilo je baš zastrašujuće, ali u isto vreme i fantastično. Volela bih jednom da naučim.. na stranu što obožavam konje, prosto znam da bi mi to bila idealna antistres terapija.
  • girl-on-horse
  • da plešem tango. Opet stara želja. Nikad nisam imala partnera koji je hteo sa mnom na tango. Jedne godine sam se dogovorila s jednim drugom koji takođe obožava ovaj ples, a ima isti problem kao ja, da krenemo zajedno. Međutim on je nešto počeo da odlaže i na kraju nije bilo ništa od toga. Mislim da mu devojka nije dala :P Bar da je ona iskoristila njegovu želju za tangom, nego ne naučismo ni on ni ja. Ko zna, možda jednog dana..
  • 112730796893228875_q3GbubER_c
  • da klizam na ledu. Kad sam bila mala zaljubilja sam se u klizanje na ledu. Ta divna sloboda, harmonija pokreta, gracioznost i preslatki kostimi. Moji su me odveli da me upišu naklizanje u halu Pionir. Bio je praznik i nije radila. Tu se završila moja klizačka karijera. Nikad nisam naučila da klizam, ali sam još dugo gledala umetničko klizanje i maštala.
  • 22518066856343905_C6S8LcR6_c
     
  • da sviram violinu. Ne mogu da kažem da mi je ovo neka kativna želja, nema dovoljno energije u njoj da bih je nekad ostvarila, ali tinja u meni godinama. Uvek kad čujem i vidim virtozno izvođenje na violini uzburka mi se krv. Violina je prosto čisto kanalisanje strasti, mada kad malo bolje razmislim i sve prethodno je isto to.
  • 179932947582680243_44p6gP0P_c
     
     
  • da lajem. Ne u bukvalnom smislu da lajem, već da budem malo bezobrazna. Mislim da bi mi to koristilo i da bi me ljudi možda nekad poslušali u situacijama kad misle da su u pravu, a nisu, a normalan razgovor nema efekta. Ne ide uvek sve na finjaka.
    dog-bark1
  • da sama sebi radim french manikir. To bi bilo sjajno, jer imam hiljadu iideja kako da ga učinim zanimljivijim. Nažalost moja leva ruka je potpuno hendikepirana kad su precizni radovi u pitanju, plus se i trese. Čak mi je i obično nanošenje laka na nokte levom rukom po nekad izazov..
  • 279926933059011607_wqXaeKzS_f

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...