Jul 11, 2012

Talasasta/loknasta frizura – lako, može svako :)

Što bi rekao onaj kuvar sa 24 kitchen :)

Nabasala sam na ovaj metod nedavno. Kako mene mahom nervira da pravim frizure po dva sata, učinilo mi se da je ovo vredno pokušati. U naslovu piše i talasasta i loknasta. To je zato što se ovim načinom mogu dobiti obe frizure uz neke sitne varijacije koje ću objasniti.

732f1075cd474607883958eff9a8930e

Cela mudrost je prikazana na slici. Zar nisam obećala da je lako? :) Potrebni su vam pegla za kosu i lak. Uvrćite kosu dok god je to moguće, a zatim je deo po deo presujte peglom. Ukoliko podelite kosu na manje pramenove i tako je ispresujete dobićete sitnije talase/lokne. Ali ne preporučujem da preterate. Previše sitni pramenvi učiniće da vam kosa deluje afro, if you know what I mean :) Ako celu kosu presujete iz komada moraćete malo više da se načekate, jer deblji prut kose ipak zahteva i više vremena kako bi uhvatila toplotu, ali će vam zato talasi/lokne biti veći.

E sad, kako napraviti talase, a kako lokne? Uprincipu što duže zagrevate kosu to vam se ona više uvija. Za talasiće dovoljno je presovati je 3-5 sekundi po segmentu(opet, zavisi od tipa kose i sklonosti kovrdžanju, moja kosa nije sklona kovrdžanju, pa kod mene sve duže traje, a same lokne se brže opuste). Dok za definisanije lokne morate malo duže da čekate, jače da pritisnete i temeljnije da obrađujete segmente.

Naravno ovim metodom ne možete da očekujete da ćete dobiti glamurozne lokne koje vam daje feniranje na četku, navijanje na viklere, figaro i ostali konvencionalni metodi, ali za leto je savršeno. Deluje neobavezno, slatko i beachy. Jedan metod, hiljadu varijanti. I nije loše u zamenu za brzo retard friendly pravljenje, zar ne? :)

PS. Nažalost zaboravila sam da uslikam kako je ispalo meni. Ako se setim ubaciću fotku retroaktivno kad sledeći put budem ovo radila.

2 comments:

Anonymous said...

The following techniques can be triggered by some, alternative
treatments for emetophobia too, is the fear.
Here is my blog post - emetophobia treatment Axis

Anonymous said...

Tako lako , a frizura bude predivna . :D

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...