Jul 21, 2012

Anonimna poruka

Sinoć oko 3 sata posle ponoći ulazim ja u zgradu i otvaram sanduče s poštom. Unutra naravno gomila računa i dosadnih letaka. Taman sam se spremila da ih sve izručim u kantu kad izviri neko čudno iscepano parče hartije. Izvučem ga - kad ono..



Prvo sam pogledala oko sebe pomislivši da je u pitanju neka skrivena kamera, ali okolo nije bilo ni žive duše. U prvi trenutak pomslih kako je pomalo jezivo što neko misli da smo mi patuljci, šta god to značilo. Međutim, nakon par sekundi, moje unutrašnje dete je nadvladalo odrasli dosadni um i sve mi je odjednom bljesnulo kao čarolija pred očima. Cele nedelje sam bila relativno neraspoložena iz više razloga, a istovremeno sam dosta čitala i razmišljala na temu nekog unutrašnjeg mira i pročišćenja od loše energije koja nam dolazi spolja. I gle čuda, Univerzum se pobrinuo da me podseti da prestanem da razmišljam odraslim krutim umom i da se malo setim patuljka u sebi. Za mene je to prava magija :)

Rukopis je očigledno dečji, ili ako ne dečji onda neke veoma stare osobe. Tamo negde postoji dete ili dete u telu starca koje je dovoljno slobodno da uradi nešto šašavo iako to ništa ne znači, samo zato što može! Podsetilo me je na akciju od pre 2 godine kada sam u sanduče stana u kom sam živela pre oko 15 godina ubacila poruku za sadašnje stanare, bez potpisa i bilo kog kontakta, čisto da im razveselim običan dan. Možda su oni to protumačili blesavo, a možda su kao i ja u prvi mah odlučili da sam neka jeziva uhoda. Volela bih da mogu nekako da dam povratnu poruku ovom biću koje mi je poslalo patuljke:

Hvala i sačuvaj dete u sebi!

1 comment:

Anonymous said...

Have order p90x ab ripper you ever decided on a personal means going for intensity.


Also visit my web-site; %anchor_text%

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...