Jun 3, 2012

Sandale i čarape

prada_ss2006_sasha-pivovarova_006

Uvek me je nerviralo što se sandale nose samo par meseci godišnje, a tako su lepe.. Uz to ukoliko su sa štiklom, dobre su šanse da ih neću nositi više od jednom nedeljno, jer za svakodnevne poslove i špaciring sigurno neću obuvati takvu obuću. Razmišljala sam o tome da probam da ih nosim sa čarapama, kad je hladnije, u proleće ili jesen. Međutim često mi je pomisao na sandale i čarape delovala previše awkward (a verujte ja baš umem i povremeno volim da se mnogo neobično obučem). Međutim, pre neki dan nabasam na neku sliku na kojoj je preslatka čarapica ukombinovana sa sandalama i razduševim se!

burberry spring 2010 sandals and socks

 

Socks with Sandals Collage

Vidim da postoje dve struje na netu. Prvi, modni zaluđenici koji se slepo klanjaju snimcima sa modnih revija gde se ovaj trend pojavio na kratko pre neku godinu. I druga struja koja zadrto tvrdi kako je to užasno i neukusno.

Socks-Swallow-Mui-Mui

socks-sandals_v2

Ja kažem - što se ograničavati? Mislim da može baš zanimljivo i slatko da izgleda, ali ipak mora da se pazi i pažljivo isplanira. Čini mi se da ovaj fazon dobro izgleda samo na sandalama sa širokom stabilnom petom, na iglice štiklice nikako ne ide. Uz to standardne sportske čarape svakako nisu dobar izbor, ali neke čipkaste, mrežaste, dokolenice (čak i hulahopke), jednobojne ili u zanimljivom dezenu mogu se svakako veoma zanimljivo ukombinovati. Uostalom, jedne iste sandale mogu izgledati potpuno različito ako ih različito kombinujemo. Ja sam izvukla neke meni omiljene fotke koje sam pronašla i koje su i meni inspiracija.

ss

Na kraju krajeva zašto ne udanuti život u sandale koje bi inače čamile u kutiji? :))

sock-meets-sandal-cool-trend-or-lapse-of-taste-503

 socks1 

ss-shorts 

socks-and-sandals

1 comment:

Anonymous said...

I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a great blog like this one today.

Here is my web blog ... articles-submit.net

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...