Jun 12, 2012

Reciklirajte voljenu haljinu!

Dakle, žene.. Ne moramo iznova i iznova kupovati nove stvari kako bismo obogatile svoju garderobu. Jedan od načina da je obnovimo (bez dinara) jeste da ono što već posedujemo upotrebimo na neki potpuno nov, neočekivan način. Postoji hiljadu ideja i saveta na netu na tu temu; ja ću s vama podeliti ono što je meni palo na pamet u nadi da će vas to inspirisati.

PROD_1116520_XL

Pre oko 4 godine kupila sam ovakvu (slika iznad) Victoria Secret haljinu preko neta. Wow, takav kvalitet nikad ranije nisam posedovala. Crvena, uska, svilenkasta, prefinjena, može se kombinovati na puno načina, ukratko - savršena. Jedini problem sa njom bio je taj što je toliko vrištala posebna prilika (!!!) da apsolutno nisam imala gde da je obučem. Ne izlazim na buržujska fensi mesta, ne idem na skupe večere, ne vozim se u džipovima i limuzinama i nemam pristup ostalim mestima gde su glamurozne haljine prikladne.. Obukla sam je samo jednom u javnosti, pre 3 i po godine kada sam radila na sajmu, tada je i ova fotka ispod slikana. I od tad je fenomenalna haljina za crveni tepih tiho čamila na polici čekajući neko bolje sutra. A priznaćete 3 i po godine spavanja je previše za svakoga, pa i za haljinu.

crvena haljina

Nedavno sam razmišljala da je prodam nekoj prezgodnoj devojci i pružim joj novi život. Ali onda mi je sinula sjajna ideja. Već neko vreme sam potpuno opčinjena tzv. cigaret/olovka suknjama i uskim midi haljinama, mada nigde nisam uspela da pronađem baš onakve kakve bi se meni svidele. (Volim kad odeća koja više skriva nego što otkriva zapravo izaziva više pažnje od minijaturnih krpica. Ali više u teoriji nego u praksi. U praksi bih bila gola i bosa po ceo dan. Nažalost, to je društveno neprihvatljivo tako da se moramo vratiti na nužno zlo, modu, i moju suknju.) Tu je uskočila moja crvena haljina kao odličan kandidat za prekvalifikaciju u cigaret suknju. Spustila sam haljinu na kukove i na taj način dobila na dužini (možda čak i previše, ali srećom haljina je naborana pa se može skratiti i produžiti po potrebi), a jako dugačke ‘marame’ koje služe kao gornji deo za prekrivanje i vezivanje postale su pojas s mašnom. Ja sam dobila potpuno novu, elegantnu, rrrr cigaret suknju, koju ću sasvim sigurno nositi više nego haljinu. A sad je red na vas.

 Photo-0351

Sigurno imate neku haljinu koju već godinama niste obukle zato što vam je postala previše kratka ili vam je dosadila. Može da posluži za eksperiment dok god vam se boja ili dezen dopadaju. Pokušajte da je pogledate na drugačiji način, i zamislite kako biste je upotrebile kao kao suknju. Najbolje bi bilo da je obučete, stanete pred ogledalo i pokušate da odredite koliko nisko ili visoko može da se pomeri, a da lepo leži na kukovima. Ukoliko vaša haljina ima rukave ili bar bretele (moja nije imala pa mi je to uveliko olakšalo posao) moraćete da odsečete gornji deo haljine i porubite ga, a isto možete učiniti i ako poželite da skratite novonastalu suknju. Sve što je potrebno je da je porubite (usput ukoliko ste dovoljno vične možete po ivici ušiti i čipkanu ili neku drugu ukrasnu traku – kupuju se u pozamanterijama na metar, ima ih u svim bojama i nisu skupe).

Et voila! Eto nove suknje za 0 din. Uživajte! Ja sigurno hoću ;)

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ja jednostavno obozavam tvoje price i sve savjete i sve,inace sam kreativna ali ti mi dajes toliko ideja da ne stignem sve to pretvoriti u stvarnost. hvala na svim savjetima i idejama puno su mi puta pomogle.

*Iris* said...

Hvala i drago mi je da te inspirišem, to je i cilj ovog bloga :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...