Jun 5, 2012

I want this!

Danas sam nabasala na ovu sliku i odmah sam se zaljubila u blesavi ukras na plafonu! Rešila sam da napravim nešto slično inspirisano ovime za spavaću sobu, samo u plavo-belim tonovima. Već sam kupila ranije jedan beli papirni loptasti abažur-luster, ali nakon što sam ovo snimila on deluje previše dosadan. Zato ovo stavljam na listu projekata za sređivanje enterijera. Lalalala!! Bićete obavešteni o rezultatu.

AshleyAnnPhotography

Nakon svih prethodnih projekata na spisku i ovog iznad sledi restauracija urnebeseno ružne komode i plakara. Mislim da će to najdramatičnije izmeniti trenutni izgled spavaće sobe. Nezgodno je kad hoćeš da uradiš nešto, a da pritom ne bude skupo i da ne ugrozi bitnije postojeći prostor (s obzirom na to da smo podstanari).

Još jedna bezobrazna ideja koja mi se danas ugurala na spisak protiv moje volje (na spisku su sve low-budget renoviranja, a ova ipak zahteva neki dinar više) je i krevet inspirisan narednom slikom.

diy-platform-bed-storage

Postolje na koje je direktno postavljen dušek! Ne može biti bolje od toga! :))))

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...