Jun 27, 2012

Bojenje pramenova kose kredom

Moj novi omiljeni sajt je pinterest.com. Provodim dosta vremena bazajući i tražeći zanimljivosti i ideje na njemu. Tako pre neki dan nabasah na neke zanimljive slike kose sa pramenovima u svim bojama duge. Kad sam se malo više udubila u problematiku (hvala divnom sajtu thebeautydepartment.com :) ), otkrila sam da su rađeni relativno novom tehnikom zvanom chalking (chalk – kreda, u bukvalnom prevodu krediranje). Kako ni na jednom domaćem sajtu nisam pronašla o ovoj tehnici farbanja, rešila sam da ispravim tu nepravdu već danas! :)

2744449743043830_mk7No8Nt_c

U pitanju je jednokratno bojenje. Zgodno za recimo maskenbale, žurke ili već neke druge specijalne prilike, kada ne želite da trajno izmenite izgled kose. Sam način krediranja je veoma prost i svako ga može isprobati kod kuće. Čini mi se mi da na svetlijoj kosi lepše izgleda, mada i na tamnijoj može delovati interesantno ukoliko se koriste svetlije i intenzivnije boje. Uglavnom se nakon jednog pranja skine, mada sam čitala da nekima ume da traje i do sledećeg. Dakle..

100416266661631399_jsU2ACBh_c

Potrebno je da pripremite:

  • češalj
  • presu za kosu
  • krede u boji
  • malo vode (ako ste tamnokosi)
  • lak za kosu

Pre ‘krediranja’ se dobro očešljajte, jer posle neće biti prilike. Uzmite pramen kose koji hoćete da obojite i uvrnite ga kao na slici iznad. Zatim uzmite parče krede i dobro je utrljajte u uvrnuti pramen kose. Nakon bojenja, presom ispeglajte pramen ili još bolje napravite loknu kako biste zacementirali boju na dlaci. Meni se više sviđa kako šareni pramenovi izgledaju kada je kosa izuvijana ili u pletenici ili punđi kao na prvoj slici, naročito ako su u više boja. Za kraj prhnite malo laka za kosu kako biste dodatno učvrstili boju. Ukoliko probate da očešljate pramen dobre su šanse da boja spadne, zato to ne pokušavajte. Napomena za tamnokose: poprskajte pramen vodom kako bi se boja uhvatila za dlaku i koristite svetlije tonove, inače nećete dobiti željeni efekat.

128563764332898774_CgKsbKmV_c

Bitna napomena. Ne koristite ovu metodu za farbanje cele kose, samo manjih pramenova. Kreda izuzetno isušuje kosu. Od jednog ‘krediranja’ nekoliko pramenova vam neće biti ništa, ali ako to postane svakodnevna rutina možete završti sa potpuno dehidriranom dlakom, slično kao nakon blajhanja.

Na tržištu su se sada pojavile i neke specijalne krede za bojenje kose, koje ne oštećuju kosu kao ove obične, međutim kod nas ih nema. Ipak, za neku specijalnu priliku mogu se upotrebiti i ove obične. Krede u boji se mogu kupiti u nekim bolje snabdevenim knjižarama i nisu skupe. Lak za kosu i presa postoji u većini kuća gde postoje i žene :) i preostaje vam još samo da odvojite malo vremena i osmislite ludu punđu, loknasti friz ili pletenicu koja će istaći šarene pramenove i eto lude frizure za leto skoro pa besplatno :)

thebeautydept

5 comments:

Ivana said...

Super ti je blog i odusevio me je ovaj clanak o kredama za kosu. :D Htela sam da te pitam kakve su te krede? Neke specificne za kosu ili one najobicnije? :)

*Iris* said...

Najobičnije krede u boji, za tablu. Postoje i neke specijalne, ali nemaju kod nas da se kupe. Ali u principu i obične rade posao samo ih nemoj previše koristiti, jer isušuju kosu. Ove specijalne su verovatno skuplje i manje isušuju kosu, ali nema potrebe da se trošiš ako ćeš samo jednom ili par puta to da radiš :)

PS. Hvala na komentaru o blogu :)

Ana Bulatovic said...

Ja to radim flomasterom

Ana Jeremić said...

Odlicna ideja, ja sam nedavno probala sa tim specijalnim u nekoj parfimeriji na nekom putovanju, odusevila sam se :)

Negoo sta mislis o obicnoj beloj kredi, trevalo bi mi za neki maskenbal, inace mi je kosa intenzivno crvena pa nijanse do plave, neki otkaceni ombe :) dal bi upalilo?

Anonymous said...

A jel mogu pastelne krede?

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...