Jun 28, 2012

2 godine ljubavi :)

Večeras je Petru i meni druga godišnjica :)

Mnogo mi je brzo prošlo. Poznajemo se 3 godine, zajedno smo 2, a živimo zajedno godinu dana. Petar je moja podrška, moja inspiracija, moj guru (naučila sam puno toga od njega i otkrila stvari u sebi koje su bile zaključane), on je moj glas razuma, najveća kritika i najveći klovn. On je moj vitez u sjajnom oklopu. Volim kada radimo bilo šta zajedno, od šetnje, gledanja filmova ili pomoći pri učenju. Ne volim uvek da kuvam, ali volim trenutak kad mu dajem hranu. Nekad me nervira što ne može da se snađe oko neke gluposti, ali potajno volim što sam mu tako potrebna. Ne volim što skoro da nemamo zajedničkih slika, ali obećao je da će to da se promeni :) Volim kada legnemo zajedno i onda dugo pričamo u krevetu pre nego što zaspimo. Volim njegove sitne znake pažnje. Volim što i on voli pse i što se izborio da u ovaj stan možemo da dovedemo kucu (ispunio je moj san iz detinjstva i sada je Ajk član naše male porodice). Volim što smo tolko slični po duši, a opet tolko različiti. Volim da ga gledam kada spava ili u situacijama kad je sasvim svoj, u svom elementu. Volim što ga voli moja porodica i što mene voli njegova.

Čudno je to.. osećati mogućnost i prostor za rast, razvoj i svoj nezavisni život, a istovremeno biti u harmoničnoj i bliskoj zajednici. Ali to je suština. Ne slaviti ljubav kao fiktivni pojam, već kao način života.

Srećna nam 2. godišnjica!!! <3

2 comments:

Anonymous said...

Дивно! Срећно још хиљаду година :)

Anonymous said...

Divno :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...