May 22, 2012

Moja azbuka 2012


Po uzoru na prošlogodišnji entri, rešila sam da napišem novu Moju azbuku. Ne znam zašto baš sad. Ova kiša i sivo vreme me inspirišu valjda da tražim boje u sebi. Kako prolazi vreme i životne okolnosti se menjaju, a stižu i neke nove bitne ili prosto svakodnevno prisutne stvari, svačija - pa tako i moja - Azbuka se menja. Rešila sam da uporedim sebe sad sa sobom tad J Pa da počnem:


A – Ajk. Moj mali anđeo, štene od 3 meseca, za koje mi je neverovatno da pre samo 5 meseci nisam ni slutila da će da postoji, a kamoli da bude moj. Neverovatno je koliko lako možete da se odviknete od bilo čega (uključujući najgori porok – facebook), kada imate nešto ovako divno  da vas okupira.
B – Brak. Nisam se još udala, ali kad živite s nekim ne postoji ama baš nikakva razlika, osim što nemate isto prezime. Živeti s nekim donosi sve prednosti i mane svakog regularnog braka.
V – Vožnja. Mislim da sam do sad postala prilično dobar vozač. Jedna od retkih stvari u životu koja mi se svidela i za koju sam ubrzo mogla da kažem sa samopouzdanjem da znam da je radim. Razmišljam o karijeri taksiste, ukoliko mi propadnu druge opcije.
G – Grickalice. Mahom izbačene iz upotrebe! Osim sladoleda koji je moja droga.
D – Devojke. Moje drage učenice s kojima provodim skoro svaki dan i koje čine dobar deo mog života, truda, nerviranja i radovanja.
Đ – Đon. Potrebna mi je zamena đona na nekoliko pari obuće. Zašto su obućari izumrli baš onda kada su meni najpotrebniji?
E – Ekipa. Drugari koje ne viđam onoliko često koliko bih volela.
Ž – Železnica. Kad bi postojala dobra mreža železnice u našoj zemlji, nikad više ne bih ušla u autobus.
Z – Zavese. Moram pod hitno da nabavim gomilu zavesa. Za dnevnu sobu, spavaću sobu, za kupatilo, kuhinju, a bogami i za plesni studio. Dajte mi sedmicu na lotou!
I – Iznenađenja. Volim ih. U oba smera.
J – Jevreji. Ne pozajem ni jednog.
K – Koreografisanje. Ovo mi je omiljeni deo posla! Ali i najstresniji. Moram da napravim koreografiju koja neće biti preteška za dati nivo, a opet dovoljno komplikovana da im bude zanimljiva, ipak dovoljno jednostavna da grupa može da bude usklađena, ali ne previše kako bi gledaocima bila zanimjiva. Aaaaaaaaaaa!
L – Leto. Samo što nije stiglo. Jedva sam dočekala!
Lj – Ljubav. Život je prazan bez ljubavi. A ljubav ima hiljadu lica i oblika. Potrebno je samo pronaći onu koja vam odgovara.
M – Masaža. Prošle godine sam otkrila čari masaže. Kad bi svi ljudi znali koliko su fantastične, provodili bi po pola života masirajući jedni druge. Meni naročito postaju neophodne zbog velike količine fizičke aktivnosti.
N – Noć. Volim noć (naročito leti), a volela bih da probam i noćno kupanje.
Nj Nj. I dalje najružnije slovo u našem jeziku. Dal postoji jedna reč koja je lepa, a da sadrži slovo nj? Njuška. Trnje. Gnjida. Konjak. Prnjavor.
O – Organska hrana. Neophodna!
P – Pozorište. Zašto tako retko oduševi? :( Možda zato što svi imamo previska očekivanja od njega.
R – Renoviranje. Obožavam renoviranje stanova. Pa makar bili i oni minorni, jeftini, kao što su zamena ukrasa u sobi, lustera, boje zidova. Volim i rimejk garderobe. Ma koga lažem, volim rimejk svega (osim možda filmova)!!
S – Skrivanje. Ne volim kad ljudi pokušavaju da sakriju od mene nešto što znaju da ne treba da kriju. Uvek nekako osetim to. Iako ništa ne kažem, uvek znam kad neko nešto skriva. Čak iako ne znam tačno šta.
T – Tapiranje. Nedavno sam otkrila koliko super može da mi izgleda kosa kad se natapira. Još kad bih ja to umela!
Ć – Ćebence. Bez njega ne prolazi bilo koje leškarenje.
U – Usklađenost. Pravilo broj jedan za sve moje učenice :)
F – Fanveils. Trenutno moj omiljeni rekvizit za ples.
H – Heljda. Volim da je stavljam u palačinke.
C – Coktanje. Coktanje, mljackanje, njištanje i ostali neartikulisani zvuci (tipični za nekulturne malograđane i besne tinejdžere) u mom prisustvu bivaju kažnjeni tako što njihovog izvršioca dezintegrišem električnim dezintegratorom na mestu!
Č – Čukalj. Izgleda da mi se pojavljuje genetski čukalj. Ne samo što bole nego su i mnogo ružni. Dajte mi još koju godinu da mogu da hodam bosa pre nego što zauvek zabarakadiram svoja stopala od očiju javnosti!! :(
Dž – Džez i bluz klubovi. Nedostaje mi izlazak u njih.
Š – Šetnja. Volim da šetam, a naročito sada u Ajkovom društvu.

 

Ako još neko uradi svoju Azbuku bilo bi lepo da ostavi link pa da vidimo :))

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...