May 27, 2012

Kreativna subota

Videla sam nedavno na netu jedan ključ ukrašen šljokicama i pomislila kako su moji ključevi neviđeno dosadni. Na stranu što ih imam jako puno, interfon, stan, drugi ključ od stana, ključ od plesnog studija, katanca, stana mojih roditelja, kola, rezervoara itd. o.O Jedva uspevam da ih razlikujem, a često ih i zaturim u neku torbu prilikom menjanja istih, pa ne mogu da ih nađem.

Kako se osećam crafty ovih dana rešim da uradim nešto povodom toga.

DSCN0865

DSCN0866

DSCN0860

 

Definitivno sada izgledaju manje dosadno, a mislim i da ću ih manje gubiti kad su ovako slatki. :) Jedino se nerviram što nemam još ključeva, jer sam se opasno navadila na šljokce (što dokazuje i ova slika mojih trenutnih noktiju). :)

DSCN0837

 

Tutorijal

Postoji nekoliko načina kako da napravite šljokičaste ključeve. Pre svega potreban vam je ključ, lak za nokte kao podloga, lak za nokte sa šljokicama i/ili šljokice u tegli (kao one za uskršnja jaja ili nokte) i lepak.

Prva varijanta jeste da nanesete bazu lakom u boji, a zatim kad se osuši preko nanesete i lak koji u sebi sadrži šljokice. Druga varijanta je da dok je još lak svež poprskate odozgo šljokice u prahu, a zatim kad se stegne premažete providnim lakom. Treća varijanta je i da preko tih šljokica nanesete lak sa šljokicama. Četvrta je da pomešate lepak sa šljokicam au prahu, a zatim četkicom nanesete smesu na ključ i ostavite da se osuši. Isprobala sam sve žive varijante i ova je definitivno najpouzdanija. Lak ume da ostane pomalo sirov čak i nakon 12h sušenja (naročito ovi sa šljokicama), a ipak ključevi moraju biti postojani, jer ih stalno nosamo sa sobom i drndamo po torbama i džepovima. Još jedno rešenje je da pronađete lepak koji u sebi već sadrži šljokice (imaju da se nađu na odeljcima sa opremom za pakovanje poklona), ali meni se desilo da nakon sušenja uspem da sljuštim ceo namazan komad kao sličicu. Možda je taj lepak bio bajat (zaista stoji odavno), a možda je i jednostavno namenjen isključivo za papir. Ko zna.

U svakom slučaju, ukoliko rešite da ukrasite svoje ključeve, pustite mašti na volju i samo strpljivo sa šljokicama, umeju da budu mrduljave :)

DSCN0861

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...