May 24, 2012

Inspiracija, dekoracija.. <3

Otkad smo se doselili u ovaj stan planirala sam da obavim neke sitne prepravke kako bih ga učinila lepšim, prijatnijim i više našim. Zavese još uvek čekaju da pronađem adekvatnu zamenu (što će nadam se biti vrlo uskoro). Jedna neupečatljiva slika zamenjena je samolepivim travčicama pre nekih mesec dana. 

DSCN0645    DSCN0646

A juče me je pogodio grom inspiracije i rešila sam da se posvetim sitnom kućnom dekoru. Tako sam prikupila neophodan materijal i bacila se na posao. I evo šta sam napravila :))

DSCN0849

Pesak iz Sahare, školjke, svećica, trakice, tanjir od pruća.. <3 Ja sam prezadovoljna, a ovo je tek početak! Ideje mi se samo roje! Očekujem da ću pretvoriti sobu i pustinjsko-okeanski raj :))

DSCN0851

P.S. Ako neko bude zainteresovan mogu da napravim i tutorijal. Lalalala.. :) Love is in the air!

2 comments:

dekoracija said...

Super izgleda, zaista ste se dobro dosetili. Hvala za predloge!

*Iris* said...

Nema na čemu, drago mi je da inspirišem :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...