Apr 17, 2012

Dafuq?

Za praznike sam išla da obiđem dedu i Bajku (tako zovem babu s mamine strane otkad znam za sebe) u Gornji Milanovac. Jedno popodne Bajka je donela kutiju sa fotografijama da gledamo. Bile su tu slike od onih iz njene i dedine mladosti pa sve do mojih od pre par godina. Takve slike me uvek zabavljaju - frizure, stajling, dramatične poze i ceo šmek koji je nekad postojao oko retkih momenata koji su obeležavani foto aparatom. Podsetila sam se mesta  i ljudi koje odavno nisam videla i posmatrala različite faze mog života kako pročinju, traju i prolaze. Među svim tim slikama našao se i koverat prepun starih čestitki i razglednica. Listajući ih naišla sam na nešto što me je toliko zasmejalo i šokiralo da sam morala da uslikam i okačim. 

Ovoliko iskrivljena, skraćena i uprošćena verzija bajke nikad nije viđena do sad. A poenta maši cilj za jedno dve do tri svetlosne godine :D Pa izvolte se zabaviti razglednicom koju bih naslovila jednostavno - DAFUQ? :P


No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...