Oct 25, 2011

Bol

Poslednjih 5-6 dana raspuče mi se moja cenjena glava. Umnjaci. I to 2 odjednom. Jedan je krenuo pre mesec dana, pa se primirio i sad mu ga dao po izbijanju na svetlo dana. A drugi je izbio do pola pa isto tako pauzirao neko vreme i sad rešio da udruži snage sa prvim. Toliko stvari mi se vrzma po glavi o kojima bih pisala, ali svako razmišljanje brzo gubi nit kada vas u svakom budnom trenutku boli glava, svrbe desni i hoćete da grizete nešto gumeno kao novopečeni đak prvak.

bol Kreativna energija splasnula mi je za 50%. Ipak uspevam da radim na novim koreografijama u kratkim trenucima pritajenog bola. Čak sam kupila i četkice i farbu za crtanje po zidu, ali nemam koncentracije da počnem da radim. Jedino za šta imam koncentraciju jeste da opipavam bolna mesta, grizem prste i pokušavam da rasklimam zube koji me nerviraju. Zato sam rešila da pišem o bolu, jedinoj stvari o kojoj čak i da hoću, trenutno ne mogu da prestanem da razmišljam.

Uvek mi je bilo interesantno kako je Priroda napravila bol. Bez obzira o kakvoj se radi fizičkoj, psihičkoj, emotivnoj, jednom kad je osetite ona postaje dominantna. Zašto kog vraga nije moguće osećati bol, biti je svestan, ali uz mogućnost obavljanja svojih redovnih životnih aktivnosti bez problema? Verovatno zato što naše telo bolom hoće da nam kaže – alo idiote, ovo je prioritet, i ne, ništa nije važnije od ovog, moraš da rešiš taj problem inače će opasno da utiče na tvoj život. I to je izgleda tačno. Bilo da je u pitanju emotivna i fizička bol, ona nam signalizira da je ne možemo ignorisati i da neće da ode dok joj ne posvetimo pažnju.

To je strašno iritantno.

Ali s druge strane i korisno, zar ne? Niko od nas se ne bi bavio neprijatnim stvarima da nije prisiljen. Što više odugovlačimo da se pozabavimo uzrokom bola, to nas on više iscrpljuje i sabotira u normalnom životu. Ono što je zajedničko bilo kojoj vrsti bola izgleda da je i uništavanje raspoloženja. Sad sam Captain Obvious, a? E pa i vi biste bili na mom mestu. Iskreno se nadam da dok ovo čitate niste pod uticajem ni jednog bola. Ako niste stanite samo na sekund i razmislite kako vam je lepo što ne osećate nikakav bol. Valjda je i to jedna od korisnih stvari kod bola, kada prođe postajemo svesni koliko je najobičniji dan i stanje bez bola blagosloveno.

Ne kaže se džabe da zdrav čovek ima hiljadu želja, a bolestan (ili onaj pod uticajem bola) čovek samo jednu :)

 

Nije loše setiti se toga povremeno.

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...