Jun 1, 2011

Snailmail Surprise!

Već mesec dana cupkam da napišem ovaj entry. Međutim, pošto sam iskoristila ovu Mentos Rainbow akciju da pošaljem iznenađenje mom dragom čoveku, morala sam da se strpim dok mu ne stigne da ne bih nekako pokvarila čar. Ipak, očekivala sam da će pošiljka stići za najviše nedelju dana, a odužilo se na oko mesec. Snail mail je opravdao svoj nadimak :)

snail_mailAnyway, ova priča je za sve vas koji volite da obradujete neke sebi drage ljude. I odmah da se ogradim, nije reklama, nisam dobila nikakve pare da ih hvalim (I wish) :P Mentos je pokrenuo kampanju za oživljavanje staromodne pošte. Deluje prevaziđeno, ali baš zato može biti i romantično ili slatko :) Sve što je potrebno jeste da napišete adresu osobe, koju želite da iznenadite, neki tekst za pismo i to je to. Oni će poslati, u svojoj koverti, o svom trošku, i uz sve to ubaciće i jedno pakovanje Mentos Rainbow bombona kao poslasticu za vašu dragu osobu :)) Nije li to sjajno? Ja sam za ovu akciju saznala tako što su jedne nedelje postavili štand na mom faksu. Na licu mesta se sve završavalo, pisanje, priprema i pakovanje sve zajedno sa bombonicama. Uz to svako ko bi poslao pismo takođe je dobijao i pakovanje Mentos Rainbow za sebe :)

Dobre vesti su da ne morate da se vratite kroz vreme i odete na FON kako biste na ovaj način obradovali svoje najmilije :) Mentos je tu akciju preneo i na poseban, za to napravljen, sajt sa koga možete da pošaljete koliko god želite ovakvih slatkih pisama. Potrebno je prvo da se registrujete, ali to je besplatno. Čak sam videla da dele i neke nagrade za najaktivnije ‘ambasadore duge’, ali to već nisam previše ispitivala, pa ako vas zanima moraćete sami. Na kraju, kad sve sumiram, ne morate da pomerite dupe iz fotelje da obradujete nekog, ne morate čak ni da potrošite dinar :) U svakom slučaju ko god da dobije šareni veseli koverat običnom poštom biće zagarantovano iznenađen, a najverovatnije i oduševljen. Ko još danas očekuje pismo u sandučetu u koji stižu samo računi i reklame? :)

7 comments:

Miodrag Ristic said...

Znači stiglo je stvarno posle mesec dana? Stvarno dobar štos! Skoro kao kad staviš mentos u Koka-Kolu:

http://www.youtube.com/watch?v=afE-QfSDq7w

*Iris* said...

Da da, znam za to, zato sam rekla mom Petru da ne pije KokaKolu isti dan ako jede mentos :D

Al sve i da se bombonice nikad ne pojedu zanimljiv je gest :) i neočekivan.

Nina said...

Dopada mi se ovooo!!
Vec znam kome cu sve da posaljem pisamce :D Hihihihi!!!
Daj mi link, molim te, nesto sam se spetljala i ne mogu da ih nadjem O.o

*Iris* said...

http://www.mentosrainbow.com/ :))

Nina said...

Hvalaaaa :*

Nina said...

Ne mozes da posaljes bilo kome, ta osoba mora da bude registrovana na ovom sajtu, pritom sam krenula da posaljem nekome eto cisto ovako bzvz kad vec ne mogu nekom mom i izbacilo mi da nemaju vise uzorke :D Pih,maaaler!

*Iris* said...

Hm trebalo bi da je moglo. Pa nista onda cheat! Registruj tu drugu osobu ;D

A ovo za uzorke - dođavola :/ gde baš sad.

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...