Apr 26, 2011

Trolling Belgrade

Danas je zvanično počela moja dugo planirana i smišljana akcija trolovanja grada pozitivnom energijom. U suštini trolovanje je po defaultu izazivanje negativne energije, ali ja hoću kroz besmislene ili beskorisne, ali zabavne poruke da uveselim grad random prolaznika :) Ovo danas se desilo iznenada, nisam baš bila pripremljena tehnički, ali to nije ni bitno, već suština. Pomoć mi je bio moj Jedini, mada se isprva pravio da me ne poznaje od blama uskoro je prešao na mračnu stranu i pomogao mi u trolovanju :P Da skratim priču ispod se nalaze prvi trolglasi, koji su ugledali svetlost dana na ulicama Beograda. Hope you like them :D

Najslađe od svega je gledati reakcije ljudi iz prikrajka. A kako je to izgledalo na ulici pogledajte ispod:

DSC04985DSC04986

Koju trakicu biste vi otkinuli za uspomenu? :D

10 comments:

anuka said...

LOLZ
Ma daj, moje lolz je bolje a ti si ga zaboravila tamo.. :P
Ej, mi lajki kao ideja :)) Veliki pozdrav za ovo!

Raša said...

Svakako bih otkinuo: ^____^

3MAJ said...

AAAaaaa IRIS CARICE!!!11oneone :D

BlondY said...

Hahaha, sjajna ideja! ^_^
Otkinula bih ovo WTF :D

*Iris* said...

Trolololololo :D moar to come :D

Nina said...

Hahahahaa!! Ooooodlicnooo!! :D:D:D:D Otkinula bih ono "FUUUUUUU" :D iiii recimo ... "Moji snovi su sruseni!" :D :D :D
**Nikako nemoj da zaboravis oglase o pomirenju Zeljka i Jovane... O trudnoci Mirke Vasiljevic i o seksualnom VB skandalu Nemes-Marijana.....!! :D:D

*Iris* said...

Aaaaaaaaaaaaaaaaa pa ja za pola tih stvari nisam ni znala :D Tnx za info. This city needs quality troll :D

Calavera said...

Mala ideja. Mogla bi da pokrenes neku akciju na twitteru za "osvestavanje" bg-a, mozda privuces nove obozavaoce :)

*Iris* said...

Dobra ideja. I mislila sam nešto tako da uradim, mada mnogo pre nego što sam se registrovala na twitter, al vidiš tamo bi moglo brzo da se pročuje. Hm :) Sutra se selim pa sam malo sluđena, al ovih dana ću da kontruišem plan, već imam gomilu ideja u glavi :))

Calavera said...

Ajd posalji ideje na zlee.ninjor at gmail dot com, mozda imam ja nesto da pridodam, a mozda ce i meni znaciti kad budem pokrenuo blog :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...