Apr 24, 2011

Nerviraju me stikeri za uskršnja jaja!

Haha, jednom i ja da budem u trendu i da napišem koju reč na aktuelnu temu :D Lično, ne doživljavam i ne proživljavam praznike. Prosto ne dotiču me na način na koji bi valjda trebalo ili na koji ih većina ljudi doživljava. Za Uskrs uglavnom pojedem jedno ili ni jedno jaje. Ali ono što volim u vezi ovog praznika jeste ukrašavanje jaja. To doduše nema toliko veze sa samim praznikom koliko sa mojom ljubavi prema pipavom dekorativnom radu. Volim da ukrasim jaja tako da ljudima posle prosto bude žao da ih razbiju :D Ne volim stikere, jer me podsećaju na jeftin (stilski, ne novčano), brz i plastičan način na koji ljudi danas prividno rešavaju sve svoje probleme (liposukcija, nadogradnja kose, kljukanje lekovima za svaku sitnicu itd.). Ove godine sam ukrasila samo nekoliko komada, ali je u svaki utrošeno dosta vremena i svaki je unikat :) Nažalost zaboravila sam da ih uslikam sve. Sve u svemu, da ne dužim više, slede slike! A kako ste vi ukrašavali jaja ove godine? :]

Naredna 3 jaja šarana su svetlucavim trajnim gelom.

Delo moje mame (jaje skuvano u lukovini, stavljeno u najlonsku čarapu u koju je ubačen cvetić, a zatim po sušenju dorađeno svetlucavim trajnim gelom):

Delo rođaka sa sela:

Efekat se dobija tako što se jaje umota u džak, a zatim tako kuva u boji.

Efekat se dobija tako što se u najlonsku čarapu ubaci jaje i malo zrnevlja, a zatim sveže i tako kuva u boji :)

2 comments:

anuka said...

Hm hm kako procitam sledece jaje kako je skuvano i obojeno negde iymedju redova uhvatim i najlonsku carapu :D
Bajdvej, svidja mi se kako izgledaju jajca :)

Bojan said...

Ево ти идеје.. Користи неку фарбу која чини јаје чвршћим у борби. Тако ће бити уникатна + победничка (ако већ нису). ;-)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...