Apr 15, 2011

Maštoviti svet Bryanta Odena

bryant-oden-portrait-4Da li ste ikad čuli, videli ili pomirisali nešto što vas je nateralo da pomislite – e ovo je detinjstvo kakvo želim deci sveta! Tako nešto se pre neki dan dogodilo meni i potpuno mi ulepšalo dan.. zapravo od tada mi ulepšava svaki dan. Nisam sigurna kojim čudnim spletom okolnosti sam dospela na youtube klip jedne od pesmica Bryanta Denta, ali Okolnosti, hvala vam!

Bryant Oden je pevač i pesmopisac, koji je muzikom počeo da se bavi još u detinjstvu. Letnje raspuste provodio je u planinama Kolorado. Pesmice koje je pisao, kako on kaže, nisu bile dobre, ali su bile zabavne i od srca. To je ono što je zadržao i kao odrastao čovek, i to možete da osetite ako poslušate bilo koju od njegovih pesama. Muzika Bryanta Odena je namenjena deci, ali moje skromno mišljenje je da bi i odrasli trebalo da je slušaju. Pored toga što je maštovita, duhovita i zabavna, ona poseduje neku dečju mudrost, koju većina ljudi kako raste izgubi, a koja je neophodna da bi čovek zadržao vitalnost duha. Podseća nas na lepe stvari i otvara onaj deo duše zadužen za iskrenost, dobrotu i ljubav.

e ovo treba da čuju sva deca sveta :)

Bryant Oden se bavio mnogim stvarima u životu. Radio je kao konsultant za brigu o deci i supervizor centra za brigu o deci, predavao je engleski kao jezik i bio mali preduzetnik. A od formalnog obrazovanja poseduje master iz edukativne psihologije. Tek u poslednjih par godina počeo je da objavljuje svoje dečje pesme. Po nekad bi pevao na porodičnim okupljanjima ili pravio male koncerte, ali to je bilo to. On kaže da je oduvek bio zaljubljen u dečje pesme, ali mu t nikad nije delovalo kao nešto od čega može da plaća račune, tako da je uvek čučalo negde u senci. Međutim kako je vreme prolazilo sve više ljudi je počelo da ga tera da objavi disk sa pesmama i u jesen 2008. najzad je to i uradio. I tako je počeo projekat koji se otrgao kontroli. Isprva je planirao 6-8 pesama, ali je završio sa 30. U januaru 2009 počeo je stavlja svoje pesmice na youtube, gde sada njegov kanal ima preko 15 miliona views-a.

evo jedne postavljene juče, haha, koliko je jednostavan i svež ovaj humor :)

Volela bih da postoje ovakve pesmice na srpskom, tj neka osoba koja bi pisala zabavne, catchy, poučne i zdrave pesme za decu na našem jeziku. Ili nekako da zamolim Bryanta da nauči srpski? Hmm.. Eto, žao mi je što nije bilo ovih pesama kad sam ja bila mala, ok imamo mi dečje pesmice, ali ovaj čovek ide ukorak s vremenom. Ima čak i pesme gde se pominje facebook. A ipak ostaje krajnje autentičan i blizak deci. Ja bih volela da ovakvu muziku slušaju moja deca jednog dana :) Muzika utiče na oblikovanje ličnosti, jer se mnogo lakše zavlači u podsvest i upija od gomile reči. Zato ovom svetu treba još dobre muzike! :) I zato evo vam još nekoliko super pesmica u produžetku, a za svi oni koji su raspoloženi da sebi ulepšaju dan neka odu na youtube kanal Bryanta Odena i nek krenu da slušaju sve redom, neće se pokajati obećavam!

ovo je taaako slatko :)

 

ako vam ova ne uđe u uši ništa neće :P

 

najjača :D

 

ova je diiiivna <3

Nadam se da se i vama sviđa makar upola koliko meni. Šta kažete? :)

6 comments:

Vanda said...

Heheh, mocne su :D I svakako su poucne ne samo za decu, nego i za odrasle :)

*Iris* said...

Daa, pogledaj i ostale njegove, nick mu je songdrops :) All day fun i još kad ti uđe neka pesma u glavu ne moš je izbaciti :D

anuka said...

She Won't Be My Facebook Friend... lolz :d
Dobar je :)

Vanda said...

I onda pevas onu: This song is stuck inside my head :D
Ova mi je i slatka i lepa :)
http://www.youtube.com/watch?v=g9fBQYE-S5o&feature=relmfu

*Iris* said...

Joj jeste :) Nisu sve ni smešne, neke su prosto lepe i poučne, ali ne na smarački način.

Vanda said...

Slazem se :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...