Apr 4, 2011

The art of inspirational make-up

Ovaj post baš i neće biti  zanimljiv muškim čitaocima, ali bože moj :) Danas se osećam inspirativno u smislu boja. Već dugo u nekom zaboravljenom folderu čuvam slike ovih prelepih šminkerskih umetničih dela. Postojao je (i verovatno još uvek postoji) blog jedne devojke koja se profesionalno bavi šminkanjem i od koje sam dobar deo ovih slika i pokupila, ali nestao mi je iz bookmarks-a i ne mogu da ga pronađem :/ Ja inače do pre recimo 4 godine nisam imala ni jedan komad šminke, niti me zanimalo to. Ali kad sam počela da se bavim plesom, polako me je uvukla ta magija scenske šminke. I danas se ne šminkam često, ali po nekad me spopadne hajp :D Neke od kombinacija prikazanih dole svakako nisu za svakodnevnu upotrebu, pitanje je dal su za ikakvu upotrebu (osim neki ludi tematski fotosešn), ali su jaaako zanimljive :) Pošto sam ja poznata kao neko ko ima problem da da prednost praktičnosti naspram estetike moj izbor da postavim takve slike i divim im se ne treba da vas čudi :P Uživajte i eksperimentišite!

mac_ungaro08

PS. Savet za one sa skrivenim kapcima

Baš sam ovih dana pročitala jedan od najboljih saveta za nas sa skrivenim kapcima (to je ono kad su vam kapci praktično uvučeni i ne vide se dok ne trepnete). Mene je uvek nerviralo što imam takve kapke. Koja je poenta šminkati se kad se ništa i ne vidi? Međutim ovaj savet je prilično zgodan za sve koji imaju ovakav problem. Potrebno je obeležiti tačku pola cm iznad ivice oka (na vidljivom delu kapka, ne na onom skrivenom, dakle dok vam je otvoreno oko) i naneti senku do nje. Tako ćete sigurno dobro oceniti dokle senka treba da ide. Zvuči vrlo očigledno, prosto i logično, ali iz nekog razloga uvek kad sam nanosila senku radila bih to sa spuštenim kapcima i onda je teško oceniti koliko je dovoljno da se pri otvorenom oku nešto vidi, a da ne bude premalo ili previše :) Eto, a sad sličice!

Edit: Našla sam blog ove devojke koja je radila dobar deo slika! Obavezno ga overite ima mnooogo zanimljivih šminkerskih ostvarenja (ako vam ne smetaju sporadični entriji sa slikama japanskih devojčica wanna be sexy modela :P).

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...