Mar 21, 2011

Svi su nešto riđi ovih dana..

Trend je čudo. Kad sam pre godinu dana objavila svom frizeru da sam najzad, nakon 3-4 godine maštanja, rešila da se ofarbam u riđe on mi je odgovorio: ‘Bolje požuri, jer sledeće godine će riđa biti apsolutni hit.’ Pomislila sam kako je to malo verovatno, jer sam do tad jednom u 5 dana viđala na ulici riđu devojku/ženu, plus jako je malo onih kojima to stoji, ali vreme je uskoro pokazalo da je moj frizer znao šta priča.

Andy Hove 5 redheads

Početkom ove godine iznenada su počele da iskaču riđe žene iza svakog ćoška. Ja ne znam da li ste primetili, ali došlo je do invazije riđokosih. I to ajd’ da su to sve osobe kojima lepo stoji (činjenica je da riđe stoji samo osobama sa izuzetno svetlim tenom), nego svaka šuša se sad farba bre. A po mom skromnom mišljenju šargarepa kosa na taman ten izgleda krajnje ciganski (bez uvrede braći Romima). Plus što je ova boja jako nezgodna za dobijanje, pa se često dešava da ako se sami igrate dobijete neku užasnu nijansu trule tikve, što većina ljudi i radi. Najgore od svega je kad se pojavi izrastak na riđoj kosi. Na plavoj smo nekako svi navikli to da vidimo, znamo da su 95% plavuša fejk i to je ok, ali na naradžastoj kosi je mnogo gadno. 17. marta sam bila na koncertu Kelta i tamo je makar pola devojaka bilo ofarbano u riđe. Šta više reći, pomama je u jeku. Iskreno sumnjam da će dugo trajati, jer je ovo jako nezgodna boja za održavanje, a definitivno i najskuplja.

Kad sam početkom godine videla šta se dešava pobegla sam u lešnik, ali crveni pigment je nepobediv. Jednom kad uđe u dlaku stalno izbija na površinu i veoma ga je teško prekriti. Jako mi se sviđalo kako mi stoji riđa, ali trendove ne podnosim. Lešnik mi je neka prelazna varijanta, ipak moraju se preduzeti drastičnije mere u borbi protiv riđe ASAP.. A tačno šta saznaćete uskoro 8)

PS. Da ne steknete pogrešan utisak, nisam ja počela da mrzim riđu. Ona i dalje ostaje moja omiljena boja, moguće da ću se jednom opet vratiti u nju. Samo me nervira što je sada in. Štaviše, pripremam novi entry o jednoj zanimljivoj prirodno riđokosoj dami ;)

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...