Mar 28, 2011

Metalik lak za nokte (?)

 

metallic nails

Danas slučajno nabasam na ovu sliku noktiju obojenih u metalik lak. Totalno je luckasto i možda neprikladno, ali meni se sviđa :D Realno, čak ni ja ga ne bih nosila stalno, ali je super fora po nekad staviti. Ako neko slučajno zna gde ima da se kupi ovakav lak najlepše molim da mi javi :)))

P.S. Malo sam guglala i izgleda da su metalik nokti poslednji hit. Ima ih u svim bojama i teksturama. Ipak većina njih nema ovaj efekat ogledala kao na gornjoj slici, a baš takav mi se naročito dojmi :D Tako da molim sve koji eventualno budu predlagali, da izbegnu kvazi metalik lak koji je samo sjajno siv ili zlatan, al ne i aluminijumski :P

8 comments:

Zoran said...

Zla su vremena došla ... tetka citira Lady Gaga umesto Rhapsody ili Kamelot ... eh ...

*Iris* said...

Aj Kamelot ok, ali gde nađe Rhapsody, oni su mi oduvek bili smešni. :D

Nego nikog ne citiram. Naiđoh na ove nokte i svideli mi se, a tek kasnije videh da Gaga nosi takve na ovoj slici, pa priložih da zašareni :)

Meura said...

ja sam ga imala pre godinu i po:)
mogao je da se nabavi preko Avon-a ;)
sada ne znam, ali čim je IN, biće ga:)

*Iris* said...

Nadajmo se :))

toxic said...

Ej kako sam ja ovo tek sad videla? :)

Kao dezurni nail expert (:P) i zaludjenik za lakove mogu da ti garantujem da ovo nije nikakav lak vec nalepnice za nokte (zovu se i folije). Ako zelis neku nizu cenu onda pogledaj u DMu npr (ne znam tacno za ove metalik srebrne ali znam da tamo ima da se kupi). :)

*Iris* said...

Eee to se zove znalac :)) nisam nikad videla to u dmu, mada ruku na srce nije mi nikad ni palo na pamet da potrazim u tom obliku. Ću bacim pogled jednom prilikom, hvaja :*

toxic said...

Samo trazi nesto sto izgleda ovako:

http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/Nalepnice_za_nokte/1346/page/
http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/Ukrasne_folije/1162/page/

:]

*Iris* said...

Uuu gracias (:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...