Mar 19, 2011

HOW TO: creative gift wrapping

Iz iskustva mi je poznato da mnogi ljudi neverovatno kubure sa zavijanjem poklona čak i kada su to kutije pravilnog oblika, a o nepravilnim da i ne govorim. To su mahom muškarci, mada znam da ima i žena sa sličnim problemom. Ja sam do pre par godina bila ubeđena da takvi ljudi ne postoje, jer sama oduvek pakujem svoje poklone i volim to da radim. Ali onda sam saznala strašnu istinu :P Zato sam rešila da napravim mali tutorijal i pomognem ljudima da sami urade nešto što bi inače masno platili po fensi tržnim centrima.

Ovo što vam predstavljam je samo jedna od milion opcija. Smislila sam je pre neku nedelju kada sam pakovala poklon za kumu svoju :] Dajem tutorijal baš za nju, jer je malo neobičnije nego pakovanje kakvo možete pronaći na mnoštvu how to sajtova, nije teško, a definitivno ostavlja jako lep utisak :) Uz to zgodno je kako za pravilne tako i za nepravilne oblike, a ne zahteva nikakvu posebnu opremu. Dakle, čak i vi muškarci – don’t fear, Iris is here! :P

Sve što vam je potrebno od materijala je parče tkanine (da, dobro ste pročitali nećemo koristiti ukrasni papir, nego tekstil) i to je najbolje da uzmete nešto kao one jeftine šuškave zavese, što ne može da se zgužva i nije mlitavo. Kao na slici ispod:

U suprotnom dobićete potpuno bezveze efekat. (To možete da kupite u onim prodavnicama metraža na kilo :D i vrrlo je jeftino, mislim 5 metara zavese pitanje je dal bi skupilo 300gr). Druga stvar koja će vam biti potrebna je neka trakica, ne mora biti naročito dugačka 10-15cm, bitno je samo da se slaže uz materijal. I naravno makaze. To je to :)

Tutorijal ću raditi na ovoj kutiji (mada je gore prikazan poklon bio valjkastog oblika, ali princip je isti).

Isecite zavesasti materijal u kvadrat, s tim što uopšte nije neophodno da to bude pravilan oblik i ivice, jer nam cilj nije da postignemo utegnut izgled.

Čak je i poželjno malo zaobliti ivice kvadrata makazama, da slučajno negde ne bi iskočile. Veličina kvadrata zavisi od veličine onoga što pakujete, tako da ćete morati otprilike da procenite sami. Bitno je da možete da savijete ivice do centra (tako da predmet koji pakujete ‘sedne’ na njih i ono što ostane od materijala i dalje može da prekrije vaš poklon).

Dakle, uzmite svaki ćošak kvadrata i savijte ga do sredine, a zatim zavucite ispod predmeta.

Uhvatite preostali materijal i skupite ga iznad poklona. Nemojte previše da zatežete, dozvolite tom materijalu da se nabora i deluje nonšalantno :) Zato smo i koristili materijal koji ne pada već pravi ‘gužvu’.

Uzmite trakicu i vežite materijal iznad poklona. U ovom slučaju koristila sam ovu penastu ljubičastu traku.

Ako imate dovoljno dugačku trakicu možete da svežete i mašnicu ili da prikačite neku karticu sa željama :) Gore bi trebalo da dobijete simpatičnu gužvavu ćubicu.

Za kraj ukrasite dodatno po želji. Ja sam dodala par ljubičastih perlica :)

To je sve. Nadam se da vam se sviđa. Uživajte! :*

6 comments:

Zoran said...

Jel ovo u smislu podsetnika da treba da ti se daju pokloni? :)

Ja sam inače nezvanični šampion sveta u lošem pakovanju poklona. Ali bitna je namera, zar ne? Mada ... živimo u svetu ambalaže ...

*Iris* said...

Ja sam esteta, volim lepo i samo sam htela da podelim ideje za lepo sa drugima koji možda vole, ali ne znaju kako. :)

anuka said...

Imao sam utisak da gledam novi tutorijal na yutubu xDD Ideja je skroz ok, posebno za mene jer ni ja nisam bas najbolji u pakovanju poklona. Mada, ponekad iznenadim i samog sebe :D

*Iris* said...

Drago mi je da ti se sviđa :)

Talia Art said...

.."Cute" ;)..!

*Iris* said...

Gracias senorita :))

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...