Mar 23, 2011

Artistic nudity: Ivory Flame

Sve slike u ovom entriju pripadaju fotografima koji su ih uslikali.

IMG_0298 adj for hollyDanas ću pisati o umetničkom nudizmu u fotografiji kroz prizmu jedne osobe koja mi se jako dopada –britanskog modela po imenu Ivory Flame.

Rođena je 1984. godine. Po zanimanju je profesionalni model. Živi u centralnoj Engleskoj (na sat vremena od Londona), ali putuje u sve delove Britanje, Evrope i sveta kako bi radila na projektima. Pozira za fotografe, slikare, vajare, dizajnere odeće i nakita, u studiju, na otvorenom, pod vodom, u grupnim aranžmanima itd. Naravno ne radi samo nudističke kompozicije već i portrete, modne reklame i ostale ‘obučene’ varijante. Oni koji su slabiji sa engleskim jezikom možda neće primetiti da ovo baš i ne liči na pravo ime i prezime. Kada se prevede na srpski ivory znači slonovača, a flame plamen. Složićete se da nije mogla da nađe bolje umetničko ime za sebe. Ivory ima izuzetno svetlu porcelansku kožu i prirodno riđu vatrenu kosu (baš onakvu kakvu sam ja želela). Izgleda kao renesansna figura iskočila sa slike nekog slavnog umetnika. Iz tog razloga najčešće je i stil fotografija za koje pozira viktorijanski, renesansni i sl.

Ivory sam izabrala jer mi se jako dopada duh kojim odišu njene fotografije. Iako je nudistički model sve njene fotke su jako ženstvene, nežne, kreativne i lepe. Energija kojom zrače nije napucana, već veoma prirodna. Devojke koje se slikaju za časopise i modne agencije koje viđamo po bilbordima svakodnevno su mnogo češće i više nabijene nekom seksualnom energijom, iako su obučene. Ma i prosečna tinejdžerka sa fejsa. Ivory jeste naga na većini slika, ali to iznosi u veoma prijatnom i umetničkom svetlu.

Holly 2010-12-09, 11-19-30

Ona definitivno nije tip devojke koji pali 95% muškaraca, posebno u današnje vreme kada su ljudi isprogramirani na neki drugačiji vid lepote, tj privlačnosti. Ja lično ne mogu da razumem kako to da su žene koje izgledaju kao da pucaju od nečeg što bih nazvala ženskim testosteronom odjednom postale simbol za lepotu. Na stranu ižvakana priča o grudima nabijenih do brade i napućenim ustima.. mislim pre svega na utisak koji ostavljaju, duh kojim odišu, sto se najviše ispoljava kroz lice i oči. Sve te da izvinete zajebane face, pogledi u kojima se piše ‘ja valjam samo za seks’ i vulgarne poze, gesikulacijya, izražavanje i aluzije.

358

Ono što mi se najviše dopada na njenim slikama jeste kreativnost, pokret, nežnost, emocija, inspiracija i raznovrsnost. Pregledala sam stotine slika na kojima je ona i svaka je drugačija. Takođe sam pročitala i opise fotosešna nekih fotografa sa kojima je radila i svi su opčinjeni nenjom energijom, profesionalizmom i maštom. Ivory ima i svoj sajt i blog na kom redovno postavlja nove slike i utiske sa fotosešna, tako da više možete da pogledate na http://www.ivoryunderworld.blogspot.com.

4881632331_de2d417c4c_z
Ivory o sebi kaže:

Volim da budem kreativna, da seckam časopise, pravim kolaže, kupujem lepe razglednice i sveske koje mi nikad neće trebati, fotografišem, slikam i čitam knjige. Volim filmove sa prelepim predelima, tv emisije o čudnim stvarima, prirodu, crni humor. Volim kuvanje, fitnes, zdravu hranu, povremene čokoladne momente zvane ‘zajebi zdravu hranu’. Fascinira me lepota, kupujem stvari zato što su lepo upakovane i trošim previše na ukrasni papir. Volim da se lepo obučem, pijem koktel i đuskam, putujem, volim izložbe, muzeje, zoološke vrtove, miriš slatkiša u vazduhu, vatromete. Volim bebe životinja, naročito prasiće. Smenu godišnjih doba, zvuk pljuska dok sam ušuškana u krevetu, maštanje, i pešačenje do kuće dok na ipodu slušam glasno omiljenu pesmu.

cwhyte_101112_0117_small

Kao što vidite devojka kakvoj mi je drago da ustupim malo mesta na ovom blogu :) Dalje vas više neću daviti sa informacijama. U produžetku su neke od mojih omiljenih fotografija divne Ivory Flame. A kako se vama dopala? :)

HollyBecky_Derrieres 800

Mike Durrant Large 600

Hollypiano2lr

Holly_10

Untitled-1

78

DSC_0142-3

283

P090519B_289

SEAN ELLIOTT PHOTOGRAPHY- LO RES-384

David Hare bw nude 600

IMG_0306 adj for holly

SEAN ELLIOTT PHOTOGRAPHY- LO RES-117 700

222

50

Holly 800

2 comments:

Zoran said...

šta reći na ovo osim: neka je golotinja, pa makar i artistična :D

*Iris* said...

Ja sam da bi ti možda radije neke rasne plavuše/crnke gledao, al to je makar lako naći po netu :P

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...