Mar 14, 2011

10 sitnica koje me čine srećnom (2.deo)

Pre tačno 2 meseca napisala sam prvi ovakav entry i bio je neviđeni hit po posećenosti. Valjda sitne draži života inspirišu ljude. Ako je moj članak nekog zaista inspirisao, ja sam postigla cilj. Zato sam rešila da proširim nedavno objavljenu listu :) Pa da krenemo:

1. Vetar na koži

Znate ono kad putujete negde leti, naročito kolima. Ne mora van grada, čak i da ste u taksiju. I onda proturite ruku kroz prozor i  pustite vetar da vam struji kroz prste. Obožavam taj osećaj :)

2. Pizza na trgu

Ako ste ikada bili u Beogradu i pritom zaginuli u nekom noćnom provodu, onda ste sigurno probali ovu bogovsku picu. Prodaju na parče u piceriji preko puta trga. U bilo koje doba dana i noći da odete imaju sveže vruće parče za vas.. a najverovatnije i par ljudi u redu. Najbolja pica ikada! Jedno vreme, naročito prošle godine, svaki noćni izlazak sam završavala u toj piceriji.

3. Mehurići od sapunice

Voleeeeeeeeeeeeeem. A prošlog leta mi je moja ljubav donela iz Londona neku napravu koja može da produkuje gigantske mehure od sapunice. Bilo je mnogo zabavno puštati ih sa krova zgrade :) Šteta samo što se u putu delimično polomila pa ima visok procenat škarta :/

4. Bežični miš

Jedna od najboljih stvari izmišljenih posle točka i mašine za sudove. Naročito zgodan za gledanje serija i filmova iz kreveta!

5. Kad dobijem čokoladu od dede

Znam da je detinjasto, ali ja se osetim k’o da imam 7 godina kad mi deda donese čokoladu hihi :)

6. Čarobnjaci

Onaj socijalni flipsi u obliku točka, koji skoro nigde nema da se kupi više. Ne znam zašto, ali volim da ga tamanim.

7. Panorama

Pogled sa nekog visokog mesta, čak i iz moje sobe. Kad vidite svetla grada kako čkilje ispod vas ili neke doline i reke kako se pružaju u nedogled. Neprocenjivo.

8. Slušanje pesme na loop

Kad nađem neku novu pesmu na koju odlepim obavezno je slušam na loop.. satima, nekad i danima. Nakon toga mi se smuči, pa je ostavim na miru. A kad prođe neko vreme onda upada u bazu pesama koje normalno volim.

DSCF2731

9. Saznanje da mogu još da spavam

Kada se ujutru probudim pola sata, sat pre alarma i shvatim da imam još vremena da spavam. Uhhh.. ima li šta slađe? Naročito ako je u pitanju neko ustajanje u cik zore. Još ako spavam pored Njega, pa se lepo ušukam i utonem u san – nema veće sreće! <3

10. Maženje

Volim da mazim i da me maze. Ali nervira me ono idle maženje kad postane dosadno i počne da me boli, jer mi izguli kožu -.- Volim kad kroz maženje mogu da ‘kažem’ i ‘čujem’ i više od prostog dodira.

5 comments:

Zoran said...

:)

Zoran said...

Budući da sam poznat kao neko čija je "ne volem" lista mnoogo duža od "volem" liste, napisaću samo da tebe volem i da ti želim srećan rođendan!

*Iris* said...

Falaaa :))

Raša said...

Čak sam i ja par puta doprineo tvojoj stavci broj 2 :)

*Iris* said...

Haha da. Pizza na trgu rulz!

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...