Feb 22, 2011

Srećan mi prvi blogđendan! :D

Prvi rođendan. Dirljiv trenutak za svakog roditelja/tvorca :D Čini mi se da mi je ova godišnjica nekako mnogo značajnija nego ona kalendarska. Valjda je to i normalno, kako prolazi život svako pronađe neku svoju tačku od koje računa Novu godinu. Ne mogu da kažem da mi je ovo jedina, imam još po neki značajan datum u životu ;) ali ovo je jedan od onih koje s nestrpljenjem iščekujem već neko vreme.
 
Od nespretnog prvog entrija ovaj blog je polako rastao sakupljajući moje putopise, razmišljanja, recepte.. A onda je dobio i svoj odeljak za moju školu orijentalnog plesa Salomé. U januaru sam pokrenula akciju poklanjanja knjiga koja je privukla veliku pažnju, a u februaru sam rešila da sprovedem projekat pod nazivom February photo challenge ili svakog dana u februaru po jedna fotografija. Dobila sam puno pozitivnih komentara i to me je inspirisalo da isplaniram još svašta nešto ;)

Sve ovo kao šro rekoh nije iscrpilo moje ideje (samo vreme, ali toga mi nije žao), već ih je još više oslobodilo. U planu mi je trenutno dosta projekata, putopisa, preporuka, poklona i interesantnih tema za pisanje. Zato stay tuned, dobar talas je tek krenuo :)

Imam osećaj da je ovaj blog živ tek par meseci, što donekle i jeste istina. Tek u poslednje vreme on je postao ono što sam ja želela od početka :) Online izvor pozitivne energije. Ipak, priznajem nisam se ni izbliza nadala da će godina biti zaokružena ovakvom statistikom. Oko 11000 poseta od kojih je 9500 iz Srbije, a ostatak iz BiH, SAD, Hrvatske, Crne Gore, Nemačke, Slovenije, Makedonije, Francuske i Španije. Hvala vam ljudi na poklonjenom vremenu i pažnji, i vama prijavljenima, a i vama koji čitate iz senke :) Obećavam da ću se truditi da bude još zabavnije na Introsferi!
 
diagram

A šta je vama bilo najinteresantnije? Šta biste voleli više i češće da čitate, a šta je smorilo? :)

7 comments:

Vera said...

Srećan rođendanac! Još puno kreativnih godina želim :) :)

anuka said...

Kao prvo, SRETAN PRVI RODJENDAN!!! I da pozivi jos dugo dugo :)) A kao drugo, sve pohvale za tvoj blog!. A da nije fejsbuka, prokletog li dusmanina pola sveta :P ko zna kako bi ja dosao ovde.. Nebitno kako, ko, odakle i zasto, bitno je da svi ostanemo ovde i druzimo se sa osmehom.
Samo napred Iris....

Raša said...

Srećan rođendan! :) Odlična statistika, samo napred!!!

Ivana said...

Sretan rodjendan!

*Iris* said...

Hvala svima :) Šta se vama najviše sviđa? Šta biste voleli više, a šta manje da vidite?

Tamara said...

Evo da se i ja pridružim čestitkama za rođendan...
Iris, sve pohvale, i samo tako nastavi. Sviđa mi se što si puna pozitivne energije, i još jednom da pohvalim i podržim tvoju akciju poklanjanja knjiga.
Takođe, super ti je ovaj februarski projekat February photo challenge ;)

Zoran said...

Voleli bismo više golišaveih žena, da bude tu priča o poznatih ličnostima i komentara o Farmi, a ne samo tu neko filozofiranje :)

Šalim se tetko, samo napred. Posebno podržavam akciju da ti ja budem photio challenge (svaki dan po mogućstvu) :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...