Feb 15, 2011

Neuspeh

Svi smo makar jednom u životu doživeli neuspeh. Bilo da je u pitanju privatni ili poslovni, porodični ili društveni život. Iako u ovom trenutku ne prolazim direktno kroz neuspeh imala sam dosta takvih situacija od početka ove godine na faksu. Ko me poznaje zna koliko mi teško padaju ovi poslednji ispiti, a naročito neuspeh kada se iskreno trudim da položim nešto što me apsolutno ne interesuje. Trud koji uprkos svemu rezultuje neuspehom dovodi do gubitka motivacije i samopouzdanja. Od neuspeha se ne može pobeći i sve nas prati ceo život. Ipak bitno je ne dozvoliti neuspehu da preuzme kontrolu. Pronašla sam veoma lep i poučan tekst na tu temu na jednom interesantnom sajtu o ličnom razvoju, psihologiji uspeha i ostvarivanju ciljeva, koji sam želela da podelim sa vama.

 

Prednost privremenog neuspeha

Neuspeh je blagoslov kada nas gura iz uljuljkanosti nešeg mesta na kom se osećamo zadovoljno i primorava nas da uradimo nešto korisno.

Ako pažljivo proučite ona dostignuća kojima se divite, sa apsolutnom sigurnošću ćete otkriti da su se najveće prilike dogodile u vreme neke nevolje. Ali, to se dešava samo onda kada suočeni sa mogućnošću neuspeha imate spremnost da izvedete radikalnu promene i preuzmete rizik koji će vas odvesti do velikog uspeha. Kada imate privremeni neuspeh i znate da je to samo privremeno, tada možete da iskoriste mogućnosti koje sa sobom donose nevolje.

 

U prevodu, ne očajavajte i ako doživite neuspeh, već otkrijte zašto se to desilo i sledeći put pokušajte na drugačiji način. Iskoristite neuspeh u svoju korist :)

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...