Feb 9, 2011

Moja azbuka

Pre nekog vremena sam obišla blog mog drugara Ivana Katića u potrazi za novim super duper spisima iz njegovog pera. Međutim sa žaljenjem sam ustanovila da se ugasio, tj uspavao :/ Čačkajući po starim postovima nabasam na jedan koji mi se učini kao interesantna ideja pa pozajmim. Naime (koliko je ovo iritantna reč kad je neko durgi izgovara haha), dole se nalazi azbuka i za svako slovo po neka reč koja mi je bitna ili me asocira na njega. Neke ćete razumeti, a neke će razumeti samo ljudi koji me poznaju ili su me čitali i ranije pa su koliko toliko upoznati sa mojim životom. Have fun! :)
 
Fresh-Ideas-Marketing-Creative-Services copy
A – Atom. Osnovna gradivna jedinica mog sveta :) Autići na sudaranje. Omiljena zabava u zabavnom parku.
B – Blogovanje. Pišem otkad znam za sebe. Nekad su to bile pesme, priče, misli.. sada je to blog.
V – Voz. Obožavam da se vozim njime. Vuk. Tako će mi se zvati sin jednog dana! Vozačka dozvola. Najzad sam je uzela prošle godine lalalala :) Vremeplov. Roman koji sam napisala u IV/V razredu osnovne.
G – Gmail. Moj dobar drugar :) Gobleni. Kad sam bila mala baba me je naučila da vezem goblene i pletem šalove. Imam još uvek te prve radove u svojoj sobi u kući u Kragujevcu. Sva moja veština je ostala na tome, jer sam u međuvremenu zaboravila i da vezem i da pletem.
D – Duhovi. Da, oni postoje. Neko bi morao da bude mnogo budalast pa da poveruje da je ovaj svet načinjen samo od stvari koje možemo da percipiramo svojim ograničenim čulima. Ne možemo da opipamo ni recimo.. emocije, pa one postoje i itekako deluju na ljude, po nekad i kobno. Zašto ne bi postojali i duhovi?
Đ – Điđa. Japanka koju sam upoznala prošle godine u Nemačkoj. Trebalo je mnogo dana da zapamtim da ime nije Điđi nego Điđa.
E – Empatija. Imam je mnogo i ponekad mi zagorčava život, jer mi je teško da se ogradim od tuđe muke.
Ž – Život. Lep je. I po nekad iritantan.
Z – Zahra. Ime početne grupe orijentalnog plesa koju vodim u Zemunu :)
I - Irvin Jalom. Pisac i psihoterapeut čije knjige vas rastavljaju na delove. Inspiracija. Svuda je oko nas ako smo dovoljno otvorenog uma da je primetimo. Igle. Imam nenormalan strah od istih. Improvizacija. To znači živeti u trenutku. Ovde i sad.
J – Jun 2010. Mesec koji nikad neću zaboraviti. Jun 2011. Mesec koji jedva čekam!
K – Kosa. Obožavam svoju kosu. Do pre godinu dana grčevito sam je pazila i negovala, a onda sam počela da je farbam i eksperimentišem. S jedne strane mi je žao što je mučim, al s druge strane sam srećna što sam to ipak uradila. Kostimi (za ples). Dobar dan, ja sam kostimoholičar. :) Volim da ih gledam, skupljam slike, pravim, posedujem, zamišljam, kupujem! Kuvanje. Ne umem baš da kuvam (osim lososa, mafina i još par stvari), ali plan mi je da naučim.
L – Letenje. Ne plašim se letenja, ali se plašim sletanja. Tačnije onog užasnog osećaja u stomaku kad ostajete bez težine, kao i nepodnošljivog pritiska u glavi. Low-cost štagod. Obožavam da iščeprkam low-cost pogodnosti kada putujem.
LJ – Ljubav. Smisao života. Videti pod P.
M – Muzika. Čovek ne bi postojao bez muzike. Nema šansi. Mirišljave svećice. Ko ih ne voli nema dušu :D Marfi. Čovek koji neće da me ostavi na miru. Ako sada ovo čita javno ga molim da me se okane.
N – Narvali. Izumitelji šiš-kebaba :D Nur. Ime druge početne grupe orijentalnog plesa koju vodim. :)
NJ – Nj. Najružnije slovo u našem jeziku. Dal postoji jedna reč koja je lepa, a da sadrži slovo nj? Njuška. Trnje. Gnjida. Konjak. Prnjavor. Žnj. Najgora kombinacija dva najružnija slova.
O – Obećanje. Nikad ne dajem obećanje ako ne nameravam da ga ispunim. To je svetinja. Jednom sam pogazila obećanje, ali to je posebna priča, sa raspletom ja mislim na kraju ipak najpravičnijim za sve. Kada sebi nešto obećam to je već drugo, to umem često da prekršim. Zato kad mi je nešto jako važno trudim se da nađem neku osobu kod koje ću se obavezati.
P – Petar. Moja ljubav. Ples. Moja ljubav. Putovanja. Moja ljubav.
R – Rasipništvo. Nije mi jasno i ne podnosim ga. Komfor je u redu. Luksuz je u redu. Ali kad neko uzme punu korpu para i baca šuške unaokolo kao konfete to je već jadno. Razmaženost. Nerviraju me razmažena deca. Znam da nisu ona kriva za to, al svejedno me nerviraju.
S – Snovi. Otkad znam za sebe mnogo sanjam. Živopisno, dugo, nekad u nastavcima. Salomé. Moja draga plesna grupa i u njoj Nevena i Jana. Sladoled. Moj porok. :)
T – Tulearski pas. Ili Coton de Tulear. Moj pas iz snova kog želim da imam već godinama. Mali, slatki, beli, pufnasti, mekani, ludi, pahuljasti, presladaaaaaaaaaaaaaak! :)
Ć – Ćelava glava. Nekim ljudima prosto ne stoji. Kao npr Đokoviću lol. Ćiftina ćuprija. Moja baba mnogo voli da je spominje.
U – Univerzum. It covers pretty much everything.
F – Farmerke. Volim kad dobro stoje, sa plitkim strukom, bez da vise :P
H – Haruki Murakami. Japanski pisac koji me fascinira! Hleb. Ne jedem ga (osim gde je nužan, čitaj: kad mažem nešto na hleb lol).
C – Caka. Moja draga drugarica koja je mnogo zauzeta :/ Ali ja je svejedno volim. Kao i ostale moje prijatelje da ih ne prozivam sad po imenima ne znam dal smem :D
Č – Čaj. Volim da ga pijem.
DŽ – Džogazi. Legendarna kafana na Tari. Odmah preko puta kafane ‘Kod Kurte’.
Š – Šimi. When in doubt – shimmy! Šivenje. U poslednje vreme nemam vremena, ali volim pipave poslove, pa i šivenje. Šiša. Iliti duvan za nargile. I looooove sheesha!

2 comments:

Aleksandra said...

Obradovala si me ovim. Skrooz je superiska, ali malo sta novoga saznah! :P Videh to kod Klifa na blogu. Sjajna stvar! :)
Caka te voli i za tebe uvek ima vremena, chak i kada nema! :*****

*Iris* said...

Pa znaš i sama da nije sve za javnost ;D hihi :*

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...