Feb 13, 2011

February photo challenge: Day 13

Zašto baš ovo? Zato što je tema današnjeg dana – čarolija. Čak je i ceo današnji radni dan bio u znaku čarolije, ali noćna šetnja je pomerila standarde. Postoji li išta lepše od trenutka kada stavimo znak jednakosti između čarolije i ljubavi? :)

Inače godinama sam želela čarobnu lampu, kao iz Aladina. Mislila sam kad je jednom negde pronađem kupujem i ne pitam za cenu, jer nikad se ne zna šta ta lampa može da krije. Ovo na slici je upravo lampa koju sam našla u jednom zagušljivom dućanu u medini jedne zemlje koja leži na veličanstvenoj pustinji Sahara. Najadekvatniji simbol odlepršalog dana :)

3 comments:

Vera said...

Fenomenalna je :D i lepa simbolika ^^

anuka said...

Nekada davno, postojala je lampa koja je prizivala Andjela te osobe u cijim je rukama, kada je saznao odgovore koje je zeleo, iz straha sakrio je mocno oruzje da je nikada niko ne pronadje.. Tako bar kaze legenda.. :)
Da, dopada mi se kako si to opisala Iris. Tvoj blog polako postaje svakodnevnica i moja..

*Iris* said...

Hvala drage devojke :)

@anuka - Jako mi je drago što to čujem :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...