Feb 1, 2011

February photo challenge: Day 1

Inspirisana muzičkim tridesetodnevnim challenge-om na facebooku koji je sve popularniji u poslednje vreme, i činjenicom da mi je mesec januar proleteo tako da ne znam ni kad ni kako, rešila sam da pokušam da svaki dan februara obeležim nekom fotkom. Zlobnici će reći da sam izabrala ovaj mesec, jer ima najmanje dana u godini :D možda su i u pravu, a možda je i samo stvar u tome da sada imam poplavu inspiracije i pozitivne energije. Sve u svemu evo slike za prvi dan.

Zašto baš ovo? Zadaci koji se vide su ispitni zadaci iz teorije verovatnoće kojima se ovih dana bavim, a rasute perlice predstavljaju moj pokušaj da ulepšam sebi učenje :)

4 comments:

Tamara said...

Fenomenalna slika...

Vera said...

Slažem se, mnogo dobra fotka :) Ja sebi ove dane koje provodim izolovana nad knjigom ulepšavam tako što kačim neke motivacione fotke i izreke. Nemoj da se iznenadiš ako se i neka tvoja nađe na mojoj pluti ;)

*Iris* said...

Hvala :) Samo napred Vera, stagod pomaze ;)

Zoran said...

Oduševljeni nećak

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...