Feb 25, 2011

Da li se ikad osećate nemoćno pred Prirodom?

Da li ste se ikad osetili jako jako sitno i nebitno u poređenju sa Univerzumom?

winterProšlo je 3 posle ponoći. Pogledala sam kroz prozor svoje ugodno utopljene sobe. Bela paučinasta skrama se uhvatila na površini celog sveta.. ili makar onog dela sveta koji se video sa mog pompeznog 11. sprata. Široke avenije - pod snegom. Kružni tok – pod snegom. Sva vozila na parkingu – pod snegom. Ulične lampe bolešljivo čkilje i bore se protiv guste vejavice. Po neki auto mili ulicom, ponizno i jadno. Ni jednog pešaka nema napolju. Zaleđena slika. Zima.

 

Zvuči sablasno, zar ne? A to je samo običan pogled kroz moj prozor. Koliko je malo potrebno prirodi da u tili čas satera čoveka u ćošak… Ja ponekad pokušam da se izmestim u treće lice i odzumiram visoko visoko u stratosferu. I znate šta ostane od ljudi sa te udaljenosti? Mravi. Jadni umišljeni mravi, eto to. Samo malo je potrebno vetra da ih oduva kao da ih nikad nije ni bilo. Ali oni toga nisu svesni. Kad nas jedna zima zarobi preko noći, i to ne naročito surova zima.. zamislite.. potrebno je samo jednom da nas Priroda saseče temperaturnim šokom i izvrnuli bismo se kao bubašvabe. Svi redom.. Ljudi mnogo retko razmišljaju o tome kako su mrvica hleba na makroplanu. Zima verovatno i postoji zato da bi nas podsetila da smo mi ipak samo velika deca koja se igraju života na samislosti majke Prirode.

I svega mi nisam tužna, neraspoložena ili nervozna :) Ovo je čisto poštovanje planeti Zemlji. A vi? Kako vi podnosite ovo vreme? :D

2 comments:

Zoran said...

Meni je sinoć Ona opet nacrtala osmeh na lice :) kad-tad, vratiću se u svoju zemlju, u daleku Pohjolu da hodam sa njom. Sve ostalo smrdi! :)

anuka said...

Sneg je za decu do sest godina, kada napune sedam odmah hvataju za gusu svoejg tatu i traze novi Mac, a kada ih tate pitaju a sta ce mo sa sankama, odgovor je u sve dece isti: daj cale sta me i ti pitas, daj ih nekome ko jos nema kompjuter :P
Al da, slazem se sa tobom. Priroda je dzin koji se smesi, a ljudi nemaju pojma ni cemu se taj gorostasni i cudljivi dzin smesi..

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...