Feb 19, 2011

Book Giveaway #4

Ne mogu da verujem da je već stigla četvrta nedelja :) Prvo bih čestitala dobitnicima:

  • Zlatna krv – anuka
  • Hari Poter 3 – Marinela
  • Hari Poter 4 – Vanda
  • Pion proročanstva – Branka

Molim vas da mi ostavite mail kako bih vam poslala kad i gde možete da me pronađete i preuzmete knjige :) Uživajte u čitanju! Ove nedelje rešila sam da nekome od vas poklonim sledeće knjige:

Ovo je knjiga na engleskom jeziku. Ima preko 600 strana, izdata od Hodder & Stoughton-a. Opis preuzet sa shop.knjizaranova.hr:

duneDina – Frank Herbet

  DINA je priča o pustinjskom planetu Arrakisu čiji bizarni gospodari pijeska, divovski crvi, jedini u čitavome svemiru daju čudesnu tvar, začin "melange", neophodan pri svladavanju prostor- vremena tijekom međuzvjezdanih putovanja.
DINA je, zajedno s nastavcima, zasigurno najveći SF ep svih vremena, kozmička epopeja o dobru i zlu, puna pustolovina, izdaja, misticizma, ekologije i političkih intriga, od feudalnog društva iz daleke budućnosti do ideje o uzgoju čovjeka nadnaravnih, gotovo božanskih moći.
DINA je Franku Herbertu donijela nagrade NEBULA i HUGO.
Nakon DINE koju držite u ruci objavljivani su, sve do autorove smrti, njeni nastavci, sve čudesna djela koja obuhvaćaju tisuće godina i generacije junaka s kojima je autorova mašta dalje plela bogatu tapiseriju galaktičkog carstva, jednako zanimljivu po svojoj uzbudljivoj radnji koliko po misaonim.

antologija-horora-StrahPreuzeto sa ne sećam se kog sajta:

STRAH mala antologija horora

Knjiga sadrži neke od najboljih priča klasika horora:

  • Edgara Alana Poa
  • Meri Šeli
  • H.F. Lavkrafta

i modernijih majstora tog zanra, kao sto su Stiven King i Klajv Barker.

 

zenica sveta

Preuzeto sa laguna.rs:

Zenica sveta – Robert Džordan

Točak vremena se okreće i Doba dolaze i prolaze, ostavljajući sećanja koja postaju legende. Legende blede u mitove, a čak je i mit davno zaboravljen kada se Doba koje ga je iznedrilo ponovo vrati. U Trećem dobu, Dobu proročanstva, Svet i Vreme leže u skladu. Ono što je bilo, što će biti i što jeste još može da padne pod Senku.

 

 

 

To bi bilo to. Rok za prijavu je 26.02. do 11.59am. Da biste osvojili neku od knjiga potrebno je samo da ostavite komentar na ovaj post koju knjigu biste želeli (ako niste učlanjeni prethodno se učlanite na blog klikom na dugme follow, to je minut posla i vaš nadimak bi trebalo da se pojavi u spisku čitalaca). Kada istekne rok objaviću dobitnika. Simple as that. :)

11 comments:

Milenko said...

Zenica sveta! Zenica sveta!

Vanda said...

Hvala puno! Moj mail je vanda_gajic@yahoo.com. Inace, iz Subotice sam, pa pisi i dogovoricemo se nekako :) Pozdrav!

*Iris* said...

Hehe :)

Vando, pišem ti uskoro da se dogovorimo :)

grumpy said...

Ja samo da pohvalim Iris i jos jednom SUPER za ovu ideju. I da kazem svima koji su bili skepticni po pitanju poklanjanja... Moja razmena je super prosla(jos pre nedelju dana al nikako da stignem da pisem) i odusevljena sam. Hvala jos jednom. Sto bi se reklo-nema lazi,nema prevare ali zaista. :o)
Iris - fenomenalna si.

anuka said...

Iris zaista si super! Bilo je divno caskati sa tobom :)
I dalje tvrdim, knjige su mnogo lepsi pokloni od malenih slatkih stenaca x+DD
ps: ja bih ako nije problem malu antologoju horora :)

Narcisa said...

Dina-Frank Herbet
obozavam SF, a ovo je nesto sto bih svakako procitala...

anuka said...

Dina je fenemenalan serijal. Posedujem ceo komplet i savetujem svakom ljubitelju sf-a isto..

anuka said...

Fenomenalan, pardon :P

*Iris* said...

Hehe, hvala što ste se javili, jer verujem da ima sumnjičavih ljudi :)

Zoran said...

Zanimljivo je da je meni čitav serijal WOT mekako nestao ... qq tetko, da nije završio kod tebe pa da ga ti sada distribuiraš :))))

Uzeo bih "Dinu" ali to ću ionako sebi da pazarim kad dođe vreme :)

*Iris* said...

Jeste, ja sam taj zlikovac, obeležena kao gengsta od strane FONa pre 2 godine, i više mi nema povratka u pravedne vode. Ja sam ta koja krade knjige od bogatih i distribuira je siromašnima, ja sam Moćna Nirdala! -.- lol

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...