Feb 27, 2011

Book Giveaway #4 (Close)

Dobitnici za knjiga od protekle nedelje su:

  • Zenica sveta - Milenko
  • STRAH - anuka
  • Dune – Zoran

S obzirom na to da do sad nisu baš svi dobitnici pokupili svoje knjige suspendovaću akciju na nedelju dana, jer više ne mogu da vodim evidenciju ko je uzeo, šta je čije, kad, kako, s kim se gde nalazim i sl. Zamoliću vas da što pre preuzmete svoje poklone kako bi nastavili dalje sa deljenjem knjiga, jer mi zaista nije cilj da na papiru ispoklanjam nešto, a onda da to i dalje stoji kod mene. Dakle ovonedeljni dobitnici i okasneli dobitnici iz proteklih nedelja – budite ažurni!

5 comments:

Zoran said...

Evo tetka, ja se javljam da platim čaj i preuzmem knjigu, kad god želiš :)))

Milenko said...

Hvala! :D I ja sam tu! :) Kako ide procedura? :)

*Iris* said...

Milenko daj mail pa da se dogovorimo za primopredaju :)

anuka said...

Dogovaramo se preko fb :)

Milenko said...

milenkopopov85@gmail.com ;)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...