Jan 28, 2011

Fun fact ili Zablude male ja

Mala ja

Koliko su deca nekad blentava to je šou :D Moj tata upravo gleda film Pop Ćira i pop Spira, pa sam se setila jedne svoje gluposti iz detinjstva. Kad sam bila jako mala čula sam kako tu i tamo ljudi pominju ovo delo, i mada sam znala šta su i ko su popovi nikad mi nije palo na um da povežem taj smisao sa popovima Ćirom i Spirom. Ja sam iz nekog čak i meni nepoznatog razloga bila ubeđena da je ‘pop’ tu u svrsi onomatopeje. U mojoj glavi to je uvek zvučalo kao POP(!) Ćira i POP(!) Spira. Nikako mi nije išlo u glavu zašto bi neko napisao takav roman niti šta bi to tačno trebalo da znači (mene je podsećalo na zvuk kad se neko magično stvori u kadru u crtaćima), a i zašto su Ćira i Spira pop in-ovali gde god da su pop in-ovali. Trebalo je da vidite moje iznenađenje kad sam otkrila o čemu se tu zapravo radi. Mislim da sam narednih mesec dana bila ubeđena da sam mentalno zaostala :D Dečji nedostatak osećaja za logiku je nešto najslađe što postoji!

3 comments:

Zoran said...

Oduševeljen sam i nisam znao za ovaj detalj :))))))

Zoran said...

Nikad ti nisam video sliku kad si bila mala :)))

*Iris* said...

Baš sam bila blentO :D

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...